Onzeker en heel slecht voelen

  • 5 January 2019
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii

ik voel me echt slecht.
ik ben steeds onzeker ik weet niet waarover en/of waardoor
ik heb het gevoel dat ik alles verkeerd doe maar niet weet wat
ik word super vaak gefrustreerd/boos of geïrriteerd.
ik weet het gewoon niet niet meer.

ik heb dus nu vakantie maar ik heb heel vaak niet kunnen slapen omdat ik overal over na denk of ik het wel goed doe of niet. En ik had ook gewoon die gevoelens overdag en daar ben ik gewoon klaar mee.

dus ik had het tegen mijn mentor gezegd ( voor de vakantie) en die zei dat ze het soms ook wel aan me ziet dat ik niet heel blij ben ofzo.
en later vroeg ze of het misschien handig is dat ik met een leerlingbegeleidster kan praten want dat zijn vaste gesprekken per week. En misschien helpen die gesprekken.

Maar die leerlingbegeleidster zou mij op zoeken ( al 2 weken voor de vakantie) maar dat heeft ze nog steeds niet gedaan zonder de vakantieweken erbij. En ik heb die gesprekken echt nodig, want ik praat dan even elke week met mijn mentor hoe het gaat met mij en dat had ik in de vakantie niet en ik voelde me echt kut om het zo maar te zeggen.

help me alsjeblieft.

1 reactie

Hey,

wat vervelend dat je je zo voelt.

Er zijn ook andere mensen waarmee je kan praten zoals een vriend(in), familielid, vertrouwenspersoon en je kan natuurlijk ook bij de kindertelefoon terecht.

Dat de leerlingenbegeleidster je niet is komen opzoeken kan aan zoveel dingen liggen. Misschien was er ergens een communicatie fout of heeft ze wel gezocht maar kon ze je niet vinden, je weet het niet. Kan je haar een mailtje sturen om een afspraak te maken? Zelf vond ik ook erg lang duren totdat de vertrouwenspersoon bij mij op school mij kwam opzoeken (ik had al wel een hele dag gewacht, ik had toen echt geen geduld). Dus ik ben gewoon binnen gestapt en gezegd "heeft u nu tijd", ik had toen les maar dat is bijzaak. Het heeft uiteindelijk wel geholpen. Kan je haar volgende week niet gewoon opzoeken?


Sterkte!

Reageer