Onzeker door misbruik

  • 24 October 2023
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Hey! Ik ben anoniempje.  Ben 15 bijna 16 jaar . 

Ik ben vroeger misbruikt geweest door een broer van me oude beste vriedin . Dat heeft mij heel onzeker gemaakt . Dat ik op het punt stond om zelfmoord te plegen . Omdat ik altijd heb gedacht dat het beter was dat ik dood was en dat ik ben misbruikt ben geweest zelf heb gedaan . En dat het me eigen schuld was . Maar ik denk nog wel is het mij schuld.  Maar dat is het zeker niet . Mensen mogen niet  op plekken komen als je . Geen toestemming geeft . En dat zelfmoord ding heb ik nu nog steeds . En ik probeer mensen te vertrouwen alleen dat gaat niet zo makkelijk . Me arm staan vol met littekens.  Waardoor ik op school ook opmerkingen krijg van . Waarom zet je in plaats een mes op je arm niet een keer een mes op je kil . En dat heeft mij best wel geraakt die opmerking. Maar ik kom er boven op .

 

 

 

Dit was mijn verhaal xx anoniempje 


1 reactie

Hi,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Anne - De Kindertelefoon

Reageer