Skip to main content

Ik ben de laatste tijd zo onzeker over wat mijn crush zei. Hij zei namelijk dat hij misschien een crush had op een meisje uit zijn klas, en dat zij ook een grotere kont had. Ik weet dat ik hierover niet kan zeuren en dat ik nou eenmaal een mager takje ben. Maar ik heb me nog nooit zo beïnvloed gevoeld door een mening van een jongen die over uiterlijk gaat. Nadat hij dat had gezegd begon ik mezelf echt af te vragen of mijn lichaam wel goed genoeg was voor een jongen om mij OOIT leuk te vinden...

PS ik heb al 5 jaar een crush op hem dus loslaten en vergeten zal niet zo makkelijk gaan

Hey lieve @Ikhaatandijvistampot,

Je moet je niet zo laten beïnvloeden door je crush! Ik weet zeker dat je een heel mooi meisje bent! 🙂 Ik denk dat er heel veel jongens verliefd op je zullen worden! Je hoeft echt niet onzeker te zijn over jezelf! Innerlijk is trouwens de belangrijkste! Bijvoorbeeld als een jongen verliefd wordt op een meisje die knap is en ze krijgen verkering, maar langzamerhand merkt de jongen dat ze heel aanstellerig en arrogant is dan gaar de jongen toch een beetje twijfelen of hij iets wilt met zo'n meisje? ;)

Uiterlijk trekt je aandacht, Persoonlijkheid verovert je hart. 

Bron: Sef - Quotes

Je crush is je niet waard als hij alleen maar op meiden valt op een "grotere kont". Hoe je crush over zijn crush praat is ook best gemeen vind ik. Een jongen die zoiets over zijn crush zegt... Misschien bedoelt hij het als een compliment, maar ik zou het niet leuk vinden hoor!

Liefs xxx Banaantje 


hi @Ikhaatandijvistampot 

 

oee dit is een hele moeilijke situatie! 

als eerst, zou ik goed nadenken of je hem nog wel als crush wilt '’houden'’.

ik denk dat je niet heel gelukkig word van iemand die je onzeker maakt, denk ik persoonlijk! ik hoop dat je lekker blijft doen wat jij wilt, blijf jezelf!! wat maakt het nou uit als zij een dikkere kont heeft? misschien is ze wel heel gemeen, en jij juist heel aardig! het gaat om hoe je van binnen bent, niet van buiten, onthoud dat <33

 

heel veel succes en sterkte

 

liefs maisie


Reageer