Vraag

onzeker

  • 21 April 2021
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey

ik voel me best onzeker want ik heb dus een vriendin die zegt dat ik nooi een vriendje ga krijgen enz en iedere keer als eer een jongen naar mij zwaait dan zegt ze zo iets van omg hij zwaait naar mij ze zegt ook altijd dat dat komt omdat ik te dik ben en dat ik lelijk ben ik durf het niet tegen mn ouders ofz te vertellen en het word nu alleen maar erger want ze gaat roddels over mij verspreiden door de de hele school ik durf niet meer naar school toe en het liefs wil ik gwn dood

groetjes een hopeloos meisje


2 reacties

Heey @xo_anoniempje2008 ,

Wat naar dat je vriendin van die opmerkingen maakt. Heb je weleens nagedacht waarom ze dat zegt? Eigenlijk is iedereen wel onzeker over iets, al zal niet iedereen dat toegeven. Waarschijnlijk zegt je vriendin dit uit eigen onzekerheid. Of ze is jaloers op je.

Het is niet goed wat je vriendin doet en het is wel echt belangrijk om hier met iemand over te praten. Je kunt naar je mentor, een docent of een vertrouwenspersoon gaan. Ook je ouders zijn een optie, maar ik kan mij voorstellen dat het lastig is om dat te vertellen.

Je kunt ook altijd 24/7 contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie. Zij kunnen ook met jou meedenken naar andere oplossingen dan zelfmoord en gewoon even naar je verhaal luisteren. Je kunt met hun chatten of bellen, gratis en anoniem. Op hun website, www.113.nl, staan ook nog allerlei tips en ervaringsverhalen.

Het is goed om te bedenken dat je best onzeker mag zijn, maar je ook goed bent zoals je bent. Iedereen is anders en dat maakt je juist zo bijzonder!

Groetjes,
Simply Me

Hey hey!! Ik wou even zeggen,,

Ze is geen vriendin! Noem haar geen vriendin! Want vrienden horen dit niet te doen! Ik zou zeggen, dump haar! Want ze verdient jou niet. Er zijn een heleboel mensen en je kunt nieuwe vrienden maken! Ik had dat ook een keer dat mijn vriendinnen mij zo onzeker maakten! Ik had ze genegeerd na de vakantie en was een nieuwe vrienden groep ge joint! Het is te gek en ik ben er achter gekomen dat ik dit veel eerder moest doen! Er zijn zo veel toffe mensen om je heen die je juist laten voelen alsof je een queen bent. Negeer haar roddels! Want roddelen is voor watjes 🙄🙄

 

Love you!  Verwijderd door de Kindertelefoon

Veel succes en fijne vakantie! Je verdient beter❤️

 

Reageer