Vraag

onzeker

  • 18 March 2021
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Badge

Hii! Ik ben een meisje van bijna 16 en ik heb een vriend een vriendin  en veel jongens vrienden. Ik ben onzeker, niet over mijn lichaam maar over mijn gedrag. Ik heb adhd en vind het heel lastig om in te schatten hoe ver ik op een bepaald moment kan gaan met grapjes maken bijvoorbeeld. Ik wil het voor iedereen goed doen en 1 tip doet mij al veel zeer. Mijn vriend en ik hebben al 1.5 jaar een relatie maar we dreigen uit elkaar te gaan door mijn gedrag, hij vind het zielig doen. Maar ik vind het onzeker zijn of ik alles wel goed doe. Ik wil hem echt niet kwijtraken hij heeft me al zoveel sterker gemaakt!! Maar ik weet nu gewoon niet wat ik moet ik heb faal angst en maak van een mus een olifant. Met ALLES . Mijn adhd maakt het ook niet makkelijker


1 reactie

Badge

Beste LB14.

 

Ah, wat jammer om te horen dat het slecht gaat met jou, en de relatie met je vriend of vriendin.

Eenmaal kan ik niet helemaal goed weten wat er allemaal is gebeurt tussen jullie, maar ik begrijp je onzekerheid. Wat ik je kan bieden is wel een klein beetje hulp. Ga goed even in gesprek op een goeie moment (Denk aan. afspreken met z,n 2en op een rustige plek) En leg hem uit hoe je je echt voelt en waarom je zo bent. Misschien is het ook goed om toe te geven hoe je voelt over je onzekerheid.

 

Verder kan ik je niks aanbieden, ik hoor het nog graag van je. Groeten Daniël! Succes en sterkte! 

Reageer