Skip to main content

Onze kat is overleden

• February 28, 2026
  • 8 reacties
  • 76 Bekeken

Seashell
Forum|alt.badge.img+5

Hi iedereen ik heb iets heel vervelends meegemaakt afgelopen week... Onze kat had een aantal dagen dat hij minder energiek was en minder af. Afgelopen woensdag zijn mijn ouders met hem naar dierenarts gegaan. Hij had een grote tumor op zijn lever en ze hebben besloten om hem in te laten slapen. De dierenarts zei ook als hij die dag niet was ingeslapen waa hij in de loop van de week zou zijn overleden... Ik mis hem zo erg😭 hij was altijd zo lief en het voelt nu zo stil in huis geen kat die gezellig rondloopt en af en toe naar je toe komt om te knuffelen. Ik denk dat we nooit meer zo'n lieve kat zullen vinden. Ik weet nog dat we hem gingen ophalen in het asiel en we een naam gingen bedenken en de naam die ik had bedacht (H*****) ook zijn naam werd... Rust zacht lieve vriend😘

Seashell 😢

8 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • February 28, 2026

Hey, ach wat verdrietig 🥺veel sterkte en denk ook maar terug aan alle grappige en leuke momenten met je lieve kat 🐱 en verdrietig zijn en dat je hem mist is heel begrijpelijk. Een knuffel voor jou 🫂

Liefs, Tover xxxx

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • February 28, 2026

Hi ​@Seashell ,

Wat rot, snap je gevoel wel.. had een paar maanden geleden hetzelfde.💔 

Veel sterkte en dikke knuffel van mij🫂

Liefs.

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 1, 2026

Hey ​@Seashell wat vreselijk naar😓 

Je krijt een dikke knuffel en heel veel sterkte van mij🫂❤️

Liefs,

Yusa 😘

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 1, 2026

Hoi,  veel sterkte, ik kan me goed voorstellen dat dit verdrietig is voor je. Als je aan hem denkt, en foto's kijkt bijvoorbeeld, helpt dat wel met het verdriet te verwerken. En erover praten is ook goed, net als toegeven aan je verdrietige gevoelens. Zo blijft hij een beetje bij je. Nogmaals veel sterkte 🫂

Groetjes liefs Tartan X 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • March 1, 2026

Hoi ​@Seashell 

Ten eerste gecondoleerd met het verlies van je kat.

Maar wat is dit klote zeg en .

Maar wat ga je met de kat nu doen ga je hem begraven of crematie  doen .

Als je crematie gaat doen dan kan je het as van je kat in een ring doen dat heeft een goeie vriendin van mij gedaan en die heeft nog zo'n urn potje waar een kaarsje boven op kunt doen. 

Maar nu merk je pas echt hoeveel geluid en aanwezig een huisdier kan zijn .

Maar ik wens je heel veel sterkte met het verlies 

Liefs NN15000 ❤️

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 1, 2026

heeej ​@Seashell 

wat ontzettend stom en naar! 

ik wens je heel veel liefs en sterkte! ❤️

lieeefsss 😘

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@Seashell ,

Wat ontzettend verdrietig zeg 😓💔, snap je gevoel goed en sluit me aan bij de rest. 😘

Veel sterkte en dikke knuffel🫂

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • March 1, 2026

hi ​@Seashell  wat naar om te horen zeg. ik sluit me aan bij wat de anderen hebben gezegd 💗 hopelijk voel je je snel weer beter 💗

liefs vie