Vraag

Onveilig in huis

  • 23 August 2020
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Badge

Hallo iedereen.

Ik heb een probleem; ik voel mij onveilig in huis. Heel specifiek, mijn vader.
 

Jullie weten misschien wel van het hele ACAB gedoe en hoe serieus het eigenlijk is, maar mijn vader maakt er continu grappen over, lacht als hij hoort dat er weer een zwart iemand is vermoord en wordt dan boos op mij omdat ik niet lach en zeg dat hij belachelijk doet.

Ook is hij heel homofobisch, dus ik praat zo min mogelijk met hem over whatever voor homofobische dingen zegt zodat ik niet per ongeluk uit de kast kom.

 

Ik wil graag (tijdelijk) uit huis en wil niet in aanraking komen met politie of  kinderbeschermingsdiensten, maar de enige vrienden die ik heb wonen OF in een andere stad OF hebben niet genoeg geld om mij te onderhouden.

Ik weet niet meer wat ik moet doen; Moet ik nou wel naar de politie, er mee leven, of gewoon proberen of ik wel gewoon bij iemand in een ander gezin kan wonen?


1 reactie

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Hole to Another Universe ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit en je onveilig voelt thuis. Wat goed dat je hier een topic plaatst. 

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Sterkte! 

Groetjes,

Renske

De Kindertelefoon 

Reageer