Skip to main content
Vraag

ontzettend verdrietig als vrienden opeens afzeggen

• October 10, 2025
  • 7 reacties
  • 83 Bekeken

S4GEEE
Forum|alt.badge.img+1

heyy uhm ik vroeg me af, hebben jullie ook dat jullie je echt heel verdrietig worden als je met een vriend of vriendin hebt afgesproken en vervolgens diegene afzegt? of als je iemand vraag om af te spreken dat diegene zegt dat hen geen zin heeft of geen tijd heeft of gewoon niet kan, kan ik er ook wel om janken als ik me er heel erg op heb verheugd. vaak moet ik er ook om huilen, en het voelt gewoon als een stomp in mijn maag ofzo.. stel ik me aan? 

7 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 10, 2025

Heyy,

Dat snap ik wel en is ook heel rot, gebeurt bij mij eig niet meer maar vroeger soms ook wel.. Je stelt je niet aan hoor vind het juist logisch❤

Veel liefs🤗

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 10, 2025

Hey, ik begrijp je ook hoor. Het is ook gewoon lullig en niet leuk. Kun je het met ze bespreken?

Liefs, Tover xxx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 10, 2025

Je stelt je zeker niet aan. Dat gevoel is supernormaal. Als je je op iets hebt verheugd en het gaat ineens niet door, voelt dat gewoon rot, dat heb ik ook.

xx liefs Wolf 🐺

S4GEEE
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • October 11, 2025

Heyy ​@Tover01 

Ja ik kan het wel met ze bespreken, maarja ik kan er niet veel aan veranderen als ze niet meer kunnen of geen zin meer hebben..

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 11, 2025

Hey ​@S4GEEE  ik snap je, maar ik vind niet kunnen, verhinderd zijn nog iets anders dan op het laatste moment maar geen zin hebben. Tuurlijk als ze vantevoren zeggen geen zin dat is jammer, maar stel je hebt al afgesproken en je hebt geen zin, dan staat wel de afspraak vind ik dan. Gebeurt dat ook of zeggen ze het dan tenminste nog als je het vraagt?  Ik zou altijd mijn afspraak nakomen ook al had ik op laatst geen zin meer.  Trouwens zit je ergens bij waar je elke week iets kunt doen? Waar je altijd vriend(inn)en ontmoet? 

Liefs, Tover xxx

S4GEEE
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • October 11, 2025

Heyy ​@Tover01 

Ja, ze zeggen wel op het laatste moment af soms.. en ja, we kunnen wel elke week wat doen, we wonen in hetzelfde dorp, we gaan meestal bij iemand thuis of we gaan naar buiten of naar het centrum 

• October 12, 2025

omg dat heb k ook wat kut voor je