Skip to main content

Vandaag toen ik van school kwam waren een beste vriendin en ik naar de bushalte gelopen. Terwijl we op se bus aan het wachten waren kwam een groep jongens langs die meisjes aan het fixen waren en ze valde ook meisjes lastig. Er waren 4 jongens ik zal hun robert, alex, tim en rik noemen (NIET HUN ECHTE NAAM) robert liep langs ons en hij zij wat toen zij rober "sh*t ik dacht dat ik tot deze meid sprak, maar eenmaal ik hier ben je hebt mooie rode lippen" mijn vriendin keerde haar hoofd en deed alsof ze hem niet hoorde toen zij robert "deze meid speelt hard to get" "dag schatje hoe gaat et" mijn vriendin vond het een beetje raar en deed alsof ze aan het smilen was ze gingen verder maar toen gebeurde dit. Robert ging naar tim en zij "je moet deze meid fixen" toen stonden al die 4 jongens voor ons en het begon weer. Ze vroegen "is deze jongen je broertje" me vrienden zij toen "ja" (terwijl dat niet zo is) hij vroeg "wat voor afkomst ben je" en nadat hij dat had gezegd deed hij alsof hij papiaments sprak toen zij me vriendin "nee we zijn surinaams". Toen gingen ze weer verder eerder was me nicht al geirriteerd door die jongens en ze wou al weg gaan maar we moesten op de bus wachten. En ze gingen weer verder toen vroeg 1 van hun "geef me j nummer  en hoe oud ben je" mijn vriendin zij toe "nee sorry je bent een junkie" hierna liep ze weg en ik liep ook een heel klein stukje weg toen hoorde ik die jongens klagen over wat ze had gezegd 1 van die jongens heeft zelf gezegd "als je ziet hoe deze jongen zijn ding in je gaat stoppen ga je mij gelijk geen junkie meer vinden" (hiermee bedoelde hij "als ik mijn piemel in je vagina en kontgat ga stoppen dan ga je mij geen junkie meer vinden" de jongens gingen toen weg en later riep mij vriendin mij omdat de bus er was.

TENZIJ DIT WEER GEBEURD WAT MOETEN WE DOEN

Wat erg, hele rare jongens dit. Als je ze kent van school, zou ik zeggen: meld ze bij jouw mentor óf meld het de volgende keer dat ze dit doen. Als je ze niet kent, probeer ze te ontwijken op straat door bijv. een andere route te nemen. Ik weet echter niet of je nog iets kan doen als je ze niet kent. 

Probeer niet stoer te doen, want dan loop je zelf alleen maar risico. Zoals je zelf weet, kunnen jongens extreem dom doen in een groepje. 

Nog sterkte aan jullie 2 en succes!


Reageer