Skip to main content
Vraag

onnodig bezorgd? of is het logisch?😪

• May 28, 2025
  • 16 reacties
  • 230 Bekeken

Heey,

Soms is het zo dat sommige vrienden waar het niet zo goed mee gaat niet reageren op een berichtje of soms wat later op de dag.  Ik snap het wel maar ik vind het ook wel lastig om een berichtje te sturen en vragen hoe het gaat, terwijl ik weet dat het niet gaat maar wel oprecht geïnteresseerd ben in diegene.  Ik kan met bepaalde dingen best ongeduldig zijn en vreed mezelf dan een beetje op met wat er zou kunnen gebeuren.  Maar is dit echt zo onnodig of is het wel logisch? En zijn er meer hier die ook weleens hetzelfde ervaren? Ik vind het best lastig als ik met bijvoorbeeld 2 wel dagelijks contact heb , dus als ik van 1 van de 2 niks hoor dan krijg ik al een naar gevoel en wordt ik er onrustig van en check vaak of iemand online is.  Nu ik zo schrijf klinkt het oppeens intens maar ben gewoon enorm bang dat er wat met vrienden gebeurt waar ik om geef. Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd, hihi heb zelfs nu wel stress😪😰 in ieder geval bedankt voor het lezen. 

Liefs Spaceflower 💖

16 reacties

• May 28, 2025

Hallo ​@Spaceflower 

Als je niet recht streeks wil vragen hoe het gaat, maak er dan gewoon eerst een leuk gesprek van en vraag dan langzaam steeds meer hoe het gaat. 

Weet niet of het logies is, en onnodig ook niet perse. Je bent gewoon bezorgt en dat is een goed eigenschap, maar die kan voor jezelf heel irritant worden.

Ik denk dat je af en toe overbezorgd bent, maar dat is niet iets slechts. 

Je hoeft niet altijd bezorgt te zijn hé, ze kunnen ook een keer een dode telefoon hebben of een afspraak..…

En je bent eigelijk gewoon bezorgt om een ander, en dat is goed, maar ze zijn niet meteen dood als ze niet reageren 😅 

En ja heb hier ook wel ervaring mee 

Sorry als het beetje hak en plak heb geschreven... 

Groetjes badeend 

• May 28, 2025

Heyy lieve ​@Spaceflower ,

ah jee wat naar😓❤ Ik sluit me aan bij ​@Badeend , kan me wel voorstellen dat je bezorgd bent en is ook wel logisch. 😕❤  Hoop dat je inmiddels wel weer wat gehoord hebt, kun je anders ook vrienden van hun of de ouders vragen als je bezorgd bent? ❤

Veel liefs en knuffel🫂❤

• May 28, 2025

Heey ​@Badeend ,

Het probleem is een beetje dat ik met sommige dagelijks wel contact heb, dus soms voelt het nogal beangstigend 😬 en ik snap dat er niet meteen iemand overleden is hoor , hoop ook niet dat het zover hóeft te komen.  

Dank voor je reactie 😉

Liefs Spaceflower 💖

• May 28, 2025

Heey,

Heb net een reactie geplaatst op de ene en nu op de andere, hihi

@Cantaloupe het is zeg maar dat sommige online vrienden zijn 2 heb ik wel al in het echt gezien paar keer, maar de ouders willen geen contactgegevens geven 😬 de overige vrienden die in het écht zijn heb ik wel een nummer van 1 van de ouders, maar die reageren super laat. Ik wacht wel af nog heb nog niks gehoord. 

Ook jij dank voor je reactie! 😉knuffel terug 🤗

Liefs Spaceflower 💖

• May 28, 2025

ah wat lastig dan😔❤ Hmm weet het verder niet zo goed sorry..🙁❤ Hoop iig dat je toch snel wat hoort 🥺🫂❤

Veel liefs en welterusten, hoop dat je alsnog wel een beetje goed kan slapen🫂❤

• May 29, 2025

Haii lieve ​@Spaceflower ,

heb je al iets gehoord?❤ Hoop van wel😘

Veel liefs en knuffel❤

• May 29, 2025

Heey lieve ​@Cantaloupe ,

Het is al lief dat je reageert en sowieso al mijn berichten hebt gelezen, dus maakt niet uit hoor. 💖 en goed nieuws, heb gelukkig gisteren later op de avond/ al nacht nog iets gehoord 😉💖dus slapen ging goed. 

Veel liefs  Spaceflower 💖

• May 29, 2025

ah dat is fijn zeg😊😘 

Veel liefs❤

• June 24, 2025

Hoe gaat het nu hiermee? ❤

Veel liefs en knuffel🤗❤

• June 27, 2025

Met 1 iemand heb ik wel een flinke ruzie gehad, gelukkig hebben we er samen over kunnen praten en is het opgelost, het voelde voor ons beiden ook niet goed om het te laten dus nam 1 van ons het initiatief en het heeft geholpen en er kwam meer duidelijkheid. Ben super blij dat het goed gekomen is. En ik ben erachter gekomen dat je kwetsbaar opstellen de key is.

Verder gaat het wel beter dan eerst, ben daar ook mega blij mee en ben zelf minder gestesst. 

Dankje voor het vragen!

Liefs en knuffel terug  Spaceflower 💖

• June 27, 2025

Hoi lieve ​@Spaceflower ,

Ah wat rot dat je ruzie had, maar fijn dat het nu wel goed gekomen is en beter gaat! ❤🙂

Veel liefs en knuffel❤

• June 27, 2025

Hihi oeps zei het een beetje verkeerd, het was niet echt een ruzie was vooral een discussie en we zaten wat met onduidelijkheden over en na elkaar. Maar inderdaad fijn ja dat het toch is goed gekomen 😉💖

Welterusten voor straks iedereen, liefs Spaceflower 💖💖😉

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • June 28, 2025

Hoi, wat lief en wat goed dat je zo bent. En het is fijn dat het zo is gegaan. Wat ik lees ben je een lieverd en dat is nooit verkeerd ! ♥️

Groetjes Tjempie xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • June 29, 2025

Hey lieve ​@Spaceflower  ik sluit mij aan bij de anderen en fijn dat het goed is gekomen! En wat ​@Tjempie  zegt klopt ook ! 😘

Liefs Tover xxxx 

• July 3, 2025

Heey,

Een iets latere reactie 🤭💖 maar bedankt lieve ​@Tjempie en ​@Tover01! En ben nog altijd onwijs blij dat het is goed gekomen. 

Liefs Spaceflower 💖

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Gelukkig dat het goed gekomen is :)