Voor de duidelijkheid. Ik ben een jongen en ik ben 14 jaar. 3 weken geleden heb ik een online vriend gemaakt, we zijn tot vandaag zijn we altijd aardig geweest. Ik hield echt van haar en ik dacht dat zij de ware was. Maar vandaag is alles verkeerd gegaan, vandaag appte ze mij en zei ze dat alle mannen hetzelfde waren, ik vroeg of ze ergens over wou praten. Ze had het dus gedaan maar ik had het niet door, ik was vergeten om terug op haar te checken en ze reageert niet meer. Ik ben bang dat ze zelfmoord heeft gedaan. Het voelt alsof het mijn schuld is en dat ik zelf nu ook zelfmoord wil plegen. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb hulp nodig
Heyy,l
Rottige situatie zeg.. Zelfmoord plegen is echt niet de oplossing voor je problemen doe dat asjeblieft niet! Je kan altijd bellen of chatten met https://www.113.nl/ als je denkt dat je zelfmoord wilt plegen.
Ik heb niet zulke goede tips eigenlijk, maar ik raad je aan om dit een keer met de kindertelefoon te bespreken ik denk dat dat je wel kan helpen. Je kan iedere dag tussen 11 en 21 uur met hun bellen of chatten en ik denk dat de mensen bij de kindertelefoon je wel kunnen helpen.
Sterkte en hopelijk hoor je snel wat van haar! Liefs van ItsJustMe <3
Lieve
Wat een naar gevoel zal je dan hebben, ook omdat je denkt omdat het misschien jouw schuld is, dat is het echt niet. Het is nooit jouw schuld. Bespreek het een keer met de Kindertelefoon. K7n je af en toe een update geven? Net als
Heel veel sterkte.
Liefs Anoniema
Als je haar telefoon nummer hebt kan je proberen haar te bellen en hopen of er iemand op neemt.
Je kan ook proberen sorry te zeggen in de hoop dat ze nog leeft.
Kan je ons geüpdatet houden?
Hoi, wat je verteld is echt heftig! Maar dit is echt niet jouw schuld. Wacht anders tot overmorgen of ze online is/reageerd want miss wilde ze wel meer uitleg geven maar was haar tel gwn uitgevallen.
Ik snap echt dat je dit super kut vindt en dat je nu met vreemde/enge gedachten in je hoofd zit, maar zelfmoord is echt heel heftig. Ik zou met iemand praten over wat er is gebeurt, als je niemand vertrouwt is de kindertelefoon er vast wel voor je!
het is nu al vier dagen later, hoe gaat het nu met je vriendin? weet je al meer?
Voor de duidelijkheid. Ik ben een jongen en ik ben 14 jaar. 3 weken geleden heb ik een online vriend gemaakt, we zijn tot vandaag zijn we altijd aardig geweest. Ik hield echt van haar en ik dacht dat zij de ware was. Maar vandaag is alles verkeerd gegaan, vandaag appte ze mij en zei ze dat alle mannen hetzelfde waren, ik vroeg of ze ergens over wou praten. Ze had het dus gedaan maar ik had het niet door, ik was vergeten om terug op haar te checken en ze reageert niet meer. Ik ben bang dat ze zelfmoord heeft gedaan. Het voelt alsof het mijn schuld is en dat ik zelf nu ook zelfmoord wil plegen. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb hulp nodig
Lieve
Wat een naar gevoel zal je dan hebben, ook omdat je denkt omdat het misschien jouw schuld is, dat is het echt niet. Het is nooit jouw schuld. Bespreek het een keer met de Kindertelefoon. K7n je af en toe een update geven? Net als
Heel veel sterkte.
Liefs Anoniema
Hey, bedankt voor al het advies. Ik ben er blij mee dat andere mij probeerden te helpen, ze heeft gelukkig al gereageerd en ze heeft het mij allemaal al uitgelegd.
Liefs weetniett
Liefs van ItsJustMe <3
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.