online friends schelden en blijven me toevoegen op snap

  • 3 January 2022
  • 7 reacties
  • 104 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Nou hallo,

ik ben Jelle en ik had ik lockdown 1 online friends gemaakt, nou we waren heel veel met elkaar bezig en toen gingen we op snap elkaar voegen en het was allemaal leuk enzo. Alleen die mensen waren heel erg toxic ze schelden met kkr en ze zijn echt heel erg dus daarom heb ik ze ook vw. Nu word dagelijks door hun gevoegd op snap want ze hebben m’n snap naam nog en dan voeg ik terug en dan word ik en een groep gezet en dat schelden me ze uit enzo maar dan ook echt van ‘ik kom je moeder halen’ en die dingen. Elke keer als ik aan ze denk krijg ik hartkloppingen en trillingen (geen idee waarom dat is). Ik word er echt helemaal gek van want ze hebben m’n snap naam nog en ik kan gwn niet meer. Ik heb ze echt al 2 maanden geleden vw maar ze blijven me voegen en ik ben er klaar mee.

 

ik weet gewoon niet wat ik moet


7 reacties

Heeft iemand tips?

Zeg het eerst tegen je ouders. Dit is niet oké. Dan kan je later de politie er eventueel nog bij betrekken want ze bedreigen je. 

En kan je ze niet blokkeren of rapporteren ofzo? 

Succes!

Reputatie 1
Badge +1

Heeft iemand tips?

Maak als het echt te erg word gewoon een nieuwe account aan dan 

Reputatie 1
Badge +2

Nou hallo,

ik ben Jelle en ik had ik lockdown 1 online friends gemaakt, nou we waren heel veel met elkaar bezig en toen gingen we op snap elkaar voegen en het was allemaal leuk enzo. Alleen die mensen waren heel erg toxic ze schelden met kkr en ze zijn echt heel erg dus daarom heb ik ze ook vw. Nu word dagelijks door hun gevoegd op snap want ze hebben m’n snap naam nog en dan voeg ik terug en dan word ik en een groep gezet en dat schelden me ze uit enzo maar dan ook echt van ‘ik kom je moeder halen’ en die dingen. Elke keer als ik aan ze denk krijg ik hartkloppingen en trillingen (geen idee waarom dat is). Ik word er echt helemaal gek van want ze hebben m’n snap naam nog en ik kan gwn niet meer. Ik heb ze echt al 2 maanden geleden vw maar ze blijven me voegen en ik ben er klaar mee.

 

ik weet gewoon niet wat ik moet

Ik ben het eens met @Ikke13 ze bedreigen jou en je familie das niet oke ik zou gwn contact opnemen met de politie zodat die kindjes ffe op hun plek gezet kunnen worden daarbij is t ook handig om misschien wat screenshots te maken als bewijs ik weet dat je op snap daar een melding van krijgt maar er zijn manieren om die melding niet te hebben heb je een android of apple

Ik heb een apple

Reputatie 1
Badge +2

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Ik heb zelf een Android dus ik weet niet echt hoe dat moet je kan manieren opzoeken op YouTube ofz 

Reputatie 1
Badge +1

Accepteer Dan Niet?

Reageer