Vraag

ongesteldheids verhalen

  • 25 July 2021
  • 0 reacties
  • 141 Bekeken

Nouwen ik wil graag weten of er meiden zijn die die geken verhalen heben over dat ze ongesteld waaren of er gekeken dingen zijn gebeurt

 

Zouw eerst beginnen met een eigen verhaal

Ik zat in groep 8 en we gingen met de fiets op kamp het was best wel een stuk fietsen  en ik wist niet dat ik ongesteld zouw worden omdat ik heel onregelmatige  was  we waar op de kamp locatie  ik stap van me fiets  en kijk naar me zadel en zie dat er bloed op zit ik was dus doorgelekt

Ik wist  dat ik niks bij me had  maar had aleen maar een mannelijk leeraar die mee was dus ik dacht vragen  dalijk wel kijk nu eerst  kijken of het lukt met wc papier 

 Dat had ik een heel lange tijd vol gebouwde maar wist  dat ik dat het heele kamp niet vol ging houwde dus moest het wel aan de leeraar vraagen af ze wat in de buurt haden

Natuurlijk was er niks in de buurt  dus hij stelt voor dat hij wat gaat halen 

Hij haalt de heelen greop bij elkaar om te vertelen dat hij even weg moet om maandverband te halen voor een meid die ongesteld  is

 Hij had maandverband  voor me gehad  en zie we gaan zo een actieveteit doen  dus verschoon je efen

Ik had me verschoond  en we gingen op weg maar de activiteit  

 

De activiteit  was en klimbos 

 Als  eerste  haden we een heel laag oefen parcours  met een ziplijn  en ga van de ziplijn  en voel dag me maandverband  niet goed zit en de leeraar zegt nu moet iedereen  zekker 1 parcours  afleggen  

Maar ik vraag aan de leeraar  if ik efen mag  stoppen  om weer te vervangen omdat het niet goed zit daar beneden hij zegt nee  dus dacht dan leg ik een zo'n parcours  af en dan stop ik ik had het parcours  afgelegd en had  al zo'n gevoel dat ik door was gelekt 

staat er een meid achter me van de groep waar mee ik op kamp was  en zegt zo van bah zij heeft bloed tussen haar been  

Ik schaam me kapot door haar opmerkingen omdat de heelen greop het kon hooren

Ik ben na de wc ge gaan en had me verschoond  ik had gelukkig een jasje mee om te doen en een langer jurkje die ik aan kon houwen dus het zag er uit als er niks gebeurt  was

 Eenmaal terug op het kamp heb ik me verstop omdat ik almaal raar opmerkingen zouw krijgen  dus heb me dat heel kamp kapot geschaamd

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer