Nouwen ik wil graag weten of er meiden zijn die die geken verhalen heben over dat ze ongesteld waaren of er gekeken dingen zijn gebeurt
Zouw eerst beginnen met een eigen verhaal
Ik zat in groep 8 en we gingen met de fiets op kamp het was best wel een stuk fietsen en ik wist niet dat ik ongesteld zouw worden omdat ik heel onregelmatige was we waar op de kamp locatie ik stap van me fiets en kijk naar me zadel en zie dat er bloed op zit ik was dus doorgelekt
Ik wist dat ik niks bij me had maar had aleen maar een mannelijk leeraar die mee was dus ik dacht vragen dalijk wel kijk nu eerst kijken of het lukt met wc papier
Dat had ik een heel lange tijd vol gebouwde maar wist dat ik dat het heele kamp niet vol ging houwde dus moest het wel aan de leeraar vraagen af ze wat in de buurt haden
Natuurlijk was er niks in de buurt dus hij stelt voor dat hij wat gaat halen
Hij haalt de heelen greop bij elkaar om te vertelen dat hij even weg moet om maandverband te halen voor een meid die ongesteld is
Hij had maandverband voor me gehad en zie we gaan zo een actieveteit doen dus verschoon je efen
Ik had me verschoond en we gingen op weg maar de activiteit
De activiteit was en klimbos
Als eerste haden we een heel laag oefen parcours met een ziplijn en ga van de ziplijn en voel dag me maandverband niet goed zit en de leeraar zegt nu moet iedereen zekker 1 parcours afleggen
Maar ik vraag aan de leeraar if ik efen mag stoppen om weer te vervangen omdat het niet goed zit daar beneden hij zegt nee dus dacht dan leg ik een zo'n parcours af en dan stop ik ik had het parcours afgelegd en had al zo'n gevoel dat ik door was gelekt
staat er een meid achter me van de groep waar mee ik op kamp was en zegt zo van bah zij heeft bloed tussen haar been
Ik schaam me kapot door haar opmerkingen omdat de heelen greop het kon hooren
Ik ben na de wc ge gaan en had me verschoond ik had gelukkig een jasje mee om te doen en een langer jurkje die ik aan kon houwen dus het zag er uit als er niks gebeurt was
Eenmaal terug op het kamp heb ik me verstop omdat ik almaal raar opmerkingen zouw krijgen dus heb me dat heel kamp kapot geschaamd