Skip to main content

Ik ben een meid van 17

en heb  laast echt een ongemakkelijk situatie gehad 

Ik had voor me verjaardag een bol cadeau kaart gekregen.

met die cadeau kaart hed ik me zelf een sexsspeeltje gekocht .

Ik had hem bij een postal punt aflaten lever zodat ik hem na school kon halen  dat is allemaal goed ge gaan .

Maar toen ik thuis kwam had me moeder me tas gecontroleerd of Ik geen geken dingen bij had

Normaal doet ze dit niet dus ik dacht echt wtf waarom nu 

Ik schaamde me zo erg  en hen me de hele tijd opgesloten op me kammer uit schaamte 

Gr iemand die zich echt shaamd

Heey,

het is niet erg dat ze er achter komt want kleine meisje worden groot

 


Hoi, volgens mij hoef je je niet et schamen hoor. En zeker niet met 17, dan mag je dat toch gewoon wel ? en het is jouw lijf en jouw gevoel, moet gewoon mogen. Ik praat daar ook wel over met mijn moeder die weet ook dat ik nu seks gevoelens al heb. Krijg nog wel te horen van je bent nog jong, enzo. maar toch, Maar, wat zei je moeder er uiteindelijk van ?

Vlgs mij is het heel normaal en geniet va dat speeltje, fijn toch :)

Lieve groetjes Ellen -xxx-


ik begrijp dat je je op dat moment wel even schaamt, maar het is toch heel normaal om een seks speeltje te hebben. Zal je moeder zelf ook heus weleens gehad hebben, of nog steeds hebben. Beter dat dan iets gebruiken dat er niet voor bedoeld is. Hebben jullie het er nog een keer over gehad? Of is het nu gewoon geaccepteerd en vraagt ze er niet verder naar?


Nouw me moeder zij is zo iets wel nodig op jouw leeftijd en voor de rest heben we er gelukig niet over gepraat 


Reageer