Vraag

Ongemakkelijk over video's

  • 4 January 2020
  • 5 reacties
  • 46 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey iedereen,

Ik maakte vroeger dus video's [animaties] over een fanbase waar ik me tegenwoordig echt best ongemakkelijk over voel omdat het allemaal ships zijn, en het is ook echt een van m'n grootste onzekerheden. Daarom was ik ook als de dood dat mensen die ik persoonlijk ken die zouden kijken.

Mijn moeder is er juist enthousiast over. Ze was met anderen aan het praten die ik ook ken en het ging over computers en animaties en toen zei ze dus dat ik die ook maak. Het resultaat? Een appje van het meisje waarmee mijn moeder dus praatte over of ik zo'n video kan sturen…

Ik voel me daar echt niet comfortabel bij ivm onzekerheid en de hoge cringe factor maar teleurstelling vind ik ook zo akelig… Iemand een idee wat ik het beste kan doen?

 

Groetjes,

Pindakes

 

(PS ik zet dit maar even bij emotionele problemen en gevoelens, sorry als dit beter bij internet en mobiel had gepast.)


5 reacties

Hai,

 

Je kan gewoon vertellen dat je dat liever niet wilt delen omdat je het prive wilt houden

 

Je zou ook kunnen liegen en vertellen dat je ze al hebt verwijderd omdat je het niet meer doet

Hey,

Ja normaal zou ik zeggen dat ik het privé wil houden alleen heb ik hier te maken met iemand van zo’n 10 jaar oud… Dus dan vind ik het lastig om in te schatten wat het beste plan van aanpak is.

Tja een 10 jarige zal misschien even teleurgesteld zijn maar de dag erna het alweer vergeten zijn

 

Je zou ook gwn kunnen vertellen dat ze verwijderd zijn hoor, zij zal er niet zo'n groot probleem van maken

Hey,

 

Heel erg bedankt! Ik heb nu eventjes gezegd dat ik moest zoeken naar waar de filmpjes staan omdat ik ze waarschijnlijk op een onlogische locatie had opgeslagen (Niet echt maarja moest iets verzinnen) en dan flans ik iets in elkaar. Is dat misschien een ideetje?

 

Groetjes,

Pindakes

Jaa zoiets zou je kunnen doen, ik denk niet dat ze er heel moeilijk over gaat doen 

Reageer