Vraag

ongelukkig voelen

  • 22 November 2022
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Badge

hoi ik heb de laatste tijd dat ik me eigelijks nooit echt gelukkig voel en vind dat erg lastig want ga veel in me hooft zitten en dat is niet fijn als ik ook nog school heb, want ik heb best wel aanwezig last van ADD waardoor ik te veel ga nadenken en mezelf daardoor juist nog meer last geef van te veel dingen aan me hoofd. ik slik ook medicatie de hoogste dosering methylfenidaad 54 mg dag medicatie en heb nog 2 halfe 10 mg tabletten voor de hele dag. maar ik heb de laatste tijd steeds vaker dat ik te veel van mijn medicatie in neem om gewoon ff van de realiteit te ontsnappen zo heb ik vandaag op school wel 8x 54mg gehad en 10x 10mg gehad op het moment zelf weet ik niet zo goed hoe ik me voel omdat ik dan ff van de aarde ben maar erna ( nu ) heb ik altijd last van slapeloozheid hooftpein veel plassen en heel erg op mijn binnelip bijten 

ik weet niet wat ik nu moet doen want ik kan niet met mijn ouders praten erover want het gaat de laatste tijd al kut voor mijn gevoel en ik kan het ook niet hebben dat we naar de huisarts gaan en dat ik niet meer medicaitie kan krijgen. ik weet niet meer wat ik moet doen om me gelukkig te voelen


2 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoi Max,

Ik begrijp heel goed dat je medicatie gebruikt voor je ADD en voor meer rust in je hoofd. (gebruikte ik een paar jaar geleden ook) Maar je moet opletten dat je niet te veel neemt dan wat is voorgeschreven. Ik hoop dat je iemand vind in je omgeving waar jij je gevoelens kwijt kan. Je verdiend om iemand te hebben die naar je luistert. Misschien kan je aan de huisarts kijken wat er aan de hand is. Ik hoop dat het helpt. veel groetjes aurora x

Reputatie 4
Badge +3

Heyy,

ik zou vragen om een therapist. Of met kindertelefoon praten. Het helpt ook als je met een goede vriend(in) die je vertrouwd erover praat. Jekunt ook gewoon opschrijven en los laten. Te veel medicatie is echt slecht voor je, probeer vaker buiten te gaan ( ik weet, stom. Maar helpt echt!!) luister wat muziek en ga vaker met vrienden afspreken;). Zoek hobbies, voor jezelf, met andere. Doe dingen waar je blij van word. Helpt dat niet? Ga serieus met je ouder erover praten.

Hoop dat het helpt!!

XX Queertje:)

Reageer