Skip to main content

Hallo, ik ben een meisje van 18 jaar en voel me al een tijdje (ongeveer 2 jaar) heel ongelukkig.

Dit is even mijn verhaal:
 

Ik heb 2 jaar geleden de diagnose autisme gekregen. Ik ben volgens mij daardoor ongelukkiger geworden. Ik zat eerst in het gewoon onderwijs en ben overgegaan naar buitengewoon onderwijs. Ik ben er niet gelukkiger van geworden. Ik ben in het verleden al verschillende keren in opname geweest en heeft even geholpen maar niet voor lange termijn. Ik volg  gesprekstherapie bij mijn psychologe Joke maar dit helpt niet. Ik ga niet naar school. Ik voel me ziek in mijn hoofd.

Ik drink rozemarijn thee om me vrolijker te voelen en neem medicatie Invega om me rustiger en beter te voelen maar dit helpt ook niet om mij gelukkiger te voelen. Ik weet het echt niet meer. Ik zie geen mooie toekomst voor me. Ik weet niet meer wat me op lange termijn zou kunnen helpen. 
 

Het lijkt wel of ik ongelukkig ga blijven en nooit meer gelukkig wordt …

 

Weet iemand watbme zou kunnen helpen op lange termijn (voor een mooie toekomst) om beter te worden? Ikzelf dacht terug aan een opname, maar weet het niet zeker.

Geen reactie

Reageer