Oneerlijk gedoe gesprek met de ma van mijn nep ma... ben geïrriteerd 😑

  • 30 April 2019
  • 9 reacties
  • 132 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik snap niet waarom de ma van mijn nep ma die echt ontiegelijk kloote is en het heeft me meer haat opgeleverd en ben al pislink al..

EN WTFFFF IS ZIJ NIET EENS EENS MET MIJ EN ZELF, SN LEG IK GEWOON EEN DING UIT WAT ECHT MAKKELIJK IS TE ONTHOUDEN DAT IK NIET IETS ANDERS OVER PRAAT!!! DAT SLAAT NERGENS OP!!! DIE MA VAN MIJN NEP MA IS NET ALS HAAR OFZO?!!!! WTTTFFFFFFF HOE ONEERLIJK!!! IK GA LIEVER IN EEN ANDER GEZIN WONEN EN HEB HET MINDER ERG DAN HIER!!

IK HAAT HET ALS MENSEN MIJ WEL HOREN WAT IK SEG EN DAN OPEENS DENKEN DAT ZE HOREN DAT IK IETS ANDERS OVER HEB WAT NIET WAAR IS!!!!!

DAT IS BELACHELIJK ALS WAT! IK LEG GEWOON TOCH PRECIES UIT WAT IK ZEG EN DENKEN MENSEN OPEENS DAT IK OVER IETS ANDER PRAAT!?

En voor degene dit lees.
Lees dit ook goed door, anders snap je het ook niet meer.

En wie is me eens dat het echt belachelijk is dat als ik iets uitleg wat echt het enige waar ik over heb en dat iemand anders opeens denkt dat ik over iets anders praat.. belachelijk toch????

En ik overdrijf nooit met maakt niet uit hoeveel vraag of uitroeptekens gebruik. Ik zweer het je dat ik echt niet eens overdrijf.

9 reacties

Hey

Je lijkt me van streek, maar ik snap niet zo goed wat je juist bedoelt. Zou je wat meer uitleg kunnen geven?

Wie bedoel je met je "nep-ma", en wat probeerde die persoon uit te leggen dat je al wist?
Ach laat maar ik zeg wel lekker niks meer.

Doei.
Neen hoor, het is juist goed dat je je gevoelens probeert te uiten, doe dat vooral verder!
Als je het iets gedetailleerder vertelt kunnen we je beter helpen. Ik snap dat het voor jou heel duidelijk kan lijken, maar voor iemand die niet in jouw situatie leeft en die achtergrondkennis niet heeft kan het soms moeilijker zijn om te begrijpen, ook al is het goed uitgelegd. Snap je wat ik bedoel?
Blijf dus zeker je gevoelens delen!

Groetjes
Lot
Neen hoor, het is juist goed dat je je gevoelens probeert te uiten, doe dat vooral verder!
Als je het iets gedetailleerder vertelt kunnen we je beter helpen. Ik snap dat het voor jou heel duidelijk kan lijken, maar voor iemand die niet in jouw situatie leeft en die achtergrondkennis niet heeft kan het soms moeilijker zijn om te begrijpen, ook al is het goed uitgelegd. Snap je wat ik bedoel?
Blijf dus zeker je gevoelens delen!

Groetjes
Lot


Ik snap wel wat je ermee bedoelt... maar ik heb het zwaar te verduren dat ik leef...

En wie weet ben ik niet meer in de wereld zoals nu.. en wil gewoon niet dat iemand anders op mijn telefoon rare dingen gaat doen, bijv. Hacken ofzo..

Kon het maar als ik dood ben dat ik nog alles kon doen met mijn telefoon enzo, dat zal pas cool zijn.
Hey JadeGameSetPlay

Je geraakte erg van streek, doordat je woorden verkeerd geïnterpreteerd werden. Je vindt het niet fijn wanneer mensen denken dat je over wat anders praat, terwijl jij het gevoel hebt dat jouw woorden klaar en duidelijk zijn. Begrijp ik het zo goed?

Had je liever in een andere periode geleefd, of in een ander land? Waar zou je graag naartoe reizen?

Groetjes
Kenshin
D
Hey JadeGameSetPlay

Je geraakte erg van streek, doordat je woorden verkeerd geïnterpreteerd werden. Je vindt het niet fijn wanneer mensen denken dat je over wat anders praat, terwijl jij het gevoel hebt dat jouw woorden klaar en duidelijk zijn. Begrijp ik het zo goed?

Had je liever in een andere periode geleefd, of in een ander land? Waar zou je graag naartoe reizen?

Groetjes
Kenshin

DAT IS zo juist het probleem... ik wil nergens.. en wil gewoon alleen zijn ofzo..

Weet ik veel meer.
Misschien is het goed om een bezigheid te zoeken, waar je je goed bij voelt. Tijdens het beoefenen van een bezigheid die je graag doet, krijg je een hoop energie. Zou je bijvoorbeeld yoga willen proberen? Bij yoga werk je op jezelf, en heerst er een rustige sfeer.

Zou je er wel willen zijn, als je bij een ander gezin had gewoond?

Gr. Kenshin
Misschien. Kan.

Maar omdat ik we iets van ietsjes minder dan 2jaar lang pijn heb in mijn spieren bijna overal... kan ik weinig... te lang staan is echt totaal een HELL ofzo..
Als ik het me goed herinner, ging je weleens langs bij een therapeut. Deze therapeut zou je bepaalde oefeningen en sporten kunnen aanraden, waar je zowel fysiek als mentaal voordeel uit haalt. Ik vermoed dat een sport als Tai Chi hier een voorbeeld van zou kunnen zijn.

Gr. Kenshin

Reageer