Vraag

oneerlijk behandeld worden

  • 29 February 2024
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Net nieuw
  • 1 reactie

hey hey ik heb een vraagje wat zouden jullie doen als een vriend/vriendin je uitscheldt voor een hoer want steeds als ze dat bij mij doen dan sla ik ze alleen dan wordt de leraar weer boos op mij omdat hij zag dat ik hem/haar sloeg en niet hoorde dat hij/zij mij uitschold 

Dus nogmaals wat zouden jullie doen🤔


3 reacties

Hoii! Ik zou zelf niet snel iemand slaan maar ik snap je reactie wel want dat is natuurlijk niet leuk dat je wordt uitgescholden. Misschien kan je een keer met een van je docenten of je mentor praten hierover zodat ze het hele verhaal weten en ook weten waarom je zo boos wordt. Dan kunnen jullie misschien kijken naar een oplossing zodat het uitschelden ophoudt. Groetjesss :)

Reputatie 7
Badge +7

Heey,

wat vervelend dat dit gebeurd. Ik zou eerlijk gezegd stoppen met slaan. Als je het echt vervelend vind zou ik nagaan of de vriendschap het dan nog wel waard is. En wat betreft het slaan moet je maar bedenken dat jij de ‘grotere persoon’ bent. Als je er niet meer op reageert zal het voor hen niet meer leuk zijn om het te zeggen en zullen ze er vanzelf mee stoppen. 

Sterkte:3

Kwakend1tje

Reputatie 1
Badge

okee bedankt voor de tips

 

Reageer