onaardige ouders.

  • 1 April 2022
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Hey jongensss!! Ik heb bijna mijn hele leven ruzie met mijn ouders..  ze zeggen dat ik me vaak aanstel als ik hoofdpijn, buikpijn ect,ect..  heb. Ik vind dat onaardig. En als ik iets vraag dan is het zovan: " hmh.. ja is goed. "  of: " NEE! NEE IS NEE! " mijn vader schreeuwt dan en scheld soms. Als mij vader heel boos is slaat hij ons. Mijn moeder als ze boos is loopt ze naaf mij toe en doet alsof ze mij een klap meg d'r vuist wilt geven.. ik huil heel vaak als ze boos zijn op mij.. op school weten mijn meester en juf dit. Ze vinden het heel erg. Ik vind het niet fijn dat hun dat weten ! Ik wil liever een vertrouwenspersoon dan de juf en meester... :( ik heb ook heel veel stress en dan kan ik me niet concentreren op school en ik heb ook slaapproblemen.. ik blijf vaak tot 2 uur snachts wakker en dan word ik om 6 uur wakker.. kan iemand helpen??? Noem je dit depressief????

Laat horen als je dit ook heb..

Xx ehm 


3 reacties

Hey, wat vervelend dat je in deze situatie zit. Je zegt dat je meester en juf van je situatie weten, doen ze hier ook iets aan? Want jij hebt hulp nodig als ik het zo hoor. Je zegt dat je naar een vertrouwenspersoon wil, ik denk dat dat een goed idee is. Een vertrouwenspersoon kan je helpen door te luisteren en je eventueel in contact brengen met mensen die kunnen helpen met het oplossen van de problemen bij jou thuis. Als je niet durft om naar iemand toe te stappen kan je ook altijd bellen met de kindertelefoon  of je problemen hier op het forum bespreken natuurlijk.

Heel veel sterkte

Reputatie 7
Badge +19

Hoi lieve @Een hulpvol meisje  ik sluit me helemaal aan bij @J8j8  , ze geeft een goed advies en ik denk dat jij het  verdient om hulp te krijgen ! :) laat je helpen , want dit is niet fijn en niet goed voor jou.  Dus als je het advies van J8j8 opvolgt kun je er wat aan doen !

Sterkte hoor en liefs  van Julian XxX

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Een hulpvol meisje ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reageer