Skip to main content
Vraag

omringd door mensen die sh doen

• October 6, 2025
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Pandamagic
Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal,

een kort, maar geen fijn bericht. Ik had eerst een heel verhaal geschreven maar ik heb besloten om dit toch niet te delen, omdat het me te persoonlijk leek. Kort gezegd:

gisteren ben ik erachter gekomen dat ik omringd ben door echt veel mensen die zichzelf pijn doen. Een van hun had mij gisteren echt iets verteld dat echt heel heftig was. Ze heeft een poging gedaan tot. Ik heb haar 2 uur gecomformed. Daarna moesten we echt wel gaan slapen en op school hebben we het er nog kort over gehad. Mijn vraag is help wat moet ik doen? Moet ik nog wat meer doen of er niet te veel mee doen, maar gewoon leuke dingen met haar doen om haar af te leiden?  Ik wil haar heel graag helpen, aangezien ik begrijp in welke situatie ze zit (eerdere forums van mij) maar ik weet niet goed hoe dit moet :c heeft iemand tips? 

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 7, 2025

Hey ​@Pandamagic, het is echt goed dat je om je vriendin geeft! Blijf gewoon naar haar luisteren en doe leuke dingen samen zodat ze zich niet alleen voelt. Maar als je merkt dat het echt heel erg is, moet je het aan een grote, zoals een leraar of je ouders, vertellen. Die kunnen haar helpen. En vergeet niet ook goed voor jezelf te zorgen!

xx liefs Wolf 🐺

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3

Ik zou leuke dingen met haar hebben gedaan en met haar praten en er voor d’r zijn als ze je echt nodig heeft!!

Maar dat zou ik doen! Hoop dat je er iets mee kan!!

XoXo ~K