Skip to main content
Hoi de laatste tijd zit ik met veel verwarring tussen de communicatie tussen jongens en meisjes en de verschillen van gedrag en mening dus is dit mijn 2 de vraag over jongens en meisjes.

ALS JE EEN JONENG BENT: wat is het verschil als je omgaat met een meisje of een jongen , of voelt het anders als je omgaat met een jongen of meisje?

ALS JE EEN MEISJE BENT: wat is het verschil als je omgaat met een jongen of een meisje , of voelt het anders als je omgaat met een jongen of meisje?

ik wil dit weten omdat ik op school zie ik vaak dat er een groep meisjes zijn en een groep jongens maar niet samen op de lagere school was dat nog niet, toen waren het groepjes van jongens en meisjes gemengd

en omdat meisjes heel anders naar mij reageren dan andere meisjes (ben jongen)

ik hoop dat het lukt om te antwoorden en bedankt

Luciaa
hey

ik zou het niet weten ik ga met allebei om en voel me bei allebei niet bepaald gemakkelijk.

( de meeste) jongens vinden vaak niet leuk om met meisjes om te gaan omdat ze er van uit gaan dat ze alleen over make-up en uiterlijk hebben

(de meeste) meisjes willen niet met jongens om gaan omdat ze denken dat ze alleen over voedbal en game praten.

ik merk het om gekeerde met school en vrienden groepen. op de basis school waren het altijd meisjes groepjes en jongens groepen. en nu zie ik alleen gemikste. dus misschien ligt het aan de school waar je op zit?

groetjes

blue
wouw dat van iedereen jij de eerste ben die me helpt😅

maar het kan inderdaad aan de school liggen het is wel erg jammer

voor jongen ben ik niet mannelijk genoeg en voor meisjes ben ik geen meisje

dat was ook het probleem dat gebeurde ook in dit verhaal https://forum.kindertelefoon.nl/emotionele-problemen-en-gevoelens-29/het-verschil-tussen-jongens-en-meisjes-40759

maar toch bedankt

Luciaa
hey

ik ben redelijk actief dus de kans kan groot zijn dat ik als eerst reageer. en meestal als ik niet reageer heb ik het wel gelezen 👀

ja ik had dat toppic toen ook gelezen maar idk of ik gereageerd heb 😅

op mijn school stellen de jongens geen ijsen. ze zagen mij al als 1 van de jongens toen ik lang haar had haha.

en de meisjes op mijn school zijn vaak niet bezig net uiterlijk of zo 😂👍

zeker niet als ik er bij zit...

groetjes

blue
Hey,

Ik merk zelf ook dat er juist op de middelbare school veel meer gemengde groepen zijn.

Zelf ga ik met beiden hetzelfde om. We zijn immers allemaal mens... Geslacht is niet echt een ding voor mij, ik kijk meer naar persoonlijkheid.

Ik maak dus wel verschil in omgang met vrienden vs klasgenoten. Bij vrienden ben ik opener en meer mezelf.

Gr. Pin

Reageer