Vraag

Oma overleden wat nu

  • 16 October 2018
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
dus dit is het verhaal, mijn oma waar ik elke week heen ging en bleef logeren is overleden. Maar ik had een hele goede band met haar. Ik weet niet hoe ik hier het beste mee om kan gaan ik ben gewoon helemaal de weg kwijt. Heeft iemand van jullie een keer meegemaakt dat iemand waarvan je heel veel hield overleed en zo ja hoe, het was voor mij nog lastiger want ze is op vakantie in Turkije overleden heb dinsdag avond de 25 nog gebeld met haar en ze is woensdag avond overleden de 26. Hoe kan ik het het beste verwerken?

1 reactie

Hey,
als eerst gecondoleerd💫
Ik heb zelf ook een aantal naasten verloren en ik heb het daar best moeilijk mee gehad. Wat voor mij heel erg hielp, was erover schrijven, gewoon met pen en papier. Ik schreef dan op wat er op dat moment in mijn hoofd omging, en niemand las het. Het was echt een manier om even mijn hart te luchten. Een andere manier is erover praten, met familie, vrienden, vertrouwingspersoon etc.
En dit klinkt misschien een beetje bot, maar zo bedoel ik het echt niet, maar tijd maakt het makkelijker. Echt waar.

Sterkte🍀

Reageer