Skip to main content
Vraag

okeeeeeeee helllpppp

• April 29, 2025
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

May00
Forum|alt.badge.img+2

Ik weet nie met wie ik kan praten 113 helpt niet . Beste vriend is gewoon poef 💥 weg (online) hij neemt ook niet op(maak me beetje zorgen) Mijn vriendje wil ik hier niet mee lastig vallen. Mijn ouders zijn geen optie.en voor de rest geen mensen die weten van mijn mentale problemen. Het is beetje onmogelijk…… ik wil graag met die ene vriend praten mr die is gewoonn foetsie. Ik snij mezelf en wil graag praten over mijn gevoelens waaaaa moet ik doennn   

ik wil graag paar gedichtjes delen want schrijven helpt soms.

Ik ben blij
Terwijl ik huil
Ik heb hoop 
Terwijl ik verdrink
Ik ben oke
Maar Ik ben niet oke
Ik moet lopen 
Maar Ik wil slapen 
Ik praat 
Maar Ik wil stil zijn
Ik ben wakker
Maar Ik droom

Gedachtes
Zwart als de schaduwen 
Licht als een veertje
Maar toch zo zwaar als beton
Je neemt het mee
Onbewust en naïef 
Tegelijkertijd een deken
Het houd je overeind 
Of trekt je naar beneden

graag niks kopiëren 

4 reacties

Liz-kt
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • April 29, 2025

Hoi ​@May00 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat! Knap dat je al contact hebt gehad met 113, maar vervelend dat dit niet helpt. Weet dat je met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Groetjes!

Liz, (De Kindertelefoon) 

• April 30, 2025

heeeeeey

wat erg je situatie! en wat vervelend van die vriend. Heb je al geprobeerd contact te leggen met iemand die hij kent? (als je iemand kent die hem kent)

Verder vind ik het een goed idee om er toch met je ouders/vriendje over te praten. Ze zullen je begrijpen en willen je helpen! Ook kan je met de KT praten en met ons op het forum natuurlijk:)

Voor het snijden adviseer ik een elastiekje om je pols. Als je dan de urge krijgt weer te snijden, trek je een paar keer hard aan het elastiekje. Dit zorgt voor die pijn, maar laat geen littekens/wondjes achter. (dit is wel een tijdelijke optie!)

Reageer je vanavond even over je dag?? De leuke en mindere dingen zijn allemaal prima!

Groetjes eendje🐥

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Hoi May,

Stom dat jij je zo voelt en dat je geen contact krijgt met je vriend. Ik snap dat het lastig is om te praten, maar blijf er alsjeblieft niet mee zitten. Tips van Eendje zijn ook heel goed! 

Het is al goed dat je hulp zoekt op het forum, maar wij kunnen jou op afstand niet helpen. Wel adviseren. 

Veel Liefs 

May00
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 9, 2025

@eendje hey Dankje voor het reageren 

ik ga kijken of het helpt