Skip to main content

(Dit is de tweede keer  dat ik dit moet type omdat ik het perongeluk wegklikte de eerste keer. En sorry voor de vele typ fouten ik typ niet vaak nederlands en mijn keyboard staat op engels)

 

okay dus ik heb een oc (original character) waar ik heel veel van hou en ik hou zelfs meer van hem dat mijzelf en soms voelt het gewoon alsof zijn gevoelens gelinkt zijn met die van mij. Nou ik was aan het roleplayen met iemand op instagram die ik niet echt goed kenden, en op een moment stopte diegene de roleplay en zij “Roleplaying with your oc is giving me second hand embarrassment” en ik weet niet waarom maar ik kan er niet stoppen asm te denken. De tranen blijven maar komen steets als ik er aan denk en ik weet niet meer wat ik moet doen. Iemand die me enkele tips kan geven? 

Hee

Ahh vervelend zeg.

Misschien helpt het om er met iemand over te praten. Of misschien kan je wel weer met iemand anders praten als je OC?

 

 


Hoi @Himotaro 

Ik ben niet al te bekend met dat hele roleplay gebeuren. (Ik ben er geen enorme fan van)

Ookal hoop ik voor je dat het je wel nog lukt om nep en echt te onderscheiden. Laat je leven niet beheersen door fictieve waarheden.

Wel kan ik je als tip geven om je toetsenbord voortaan op nederlands te zetten. Het kost je wellicht enig ogenblik, maar het is zeker de moeite waard!.

Groetjes


Hey

Ik snap dat het leek is om je voor te doen als eeen ander, maar er is ook een wereld buiten roleplaying. je moet leren om meer van jezelf te houden en van anderen in de echte wereld. Laat je nietverdrietig maken door iemand op insta en wees gewoon aardig tegen jezelf. Je zult zien dat de wereld heel mooi kan zijn

XX

 


Hey! Ik ken zelf niet zo heel veel van roleplaying maar kan me wel heel goed inbeelden dat het heel naar voor je was dat die persoon plots zo'n nare reactie gaf! 

Heb je vrienden of kennissen die ook roleplayen? Zou je er met hen over kunnen praten?

Voor de rest kan je vooral proberen het wat te laten rusten en proberen er terug positief mee bezig te zijn.

Probeer vooral deze ene negatieve reactie niet teveel te doen bepalen hoe jij je voelt of wat je doet.  

Veel plezier! 

Groetjes 

Lot


Reageer