Vraag

Nudes gestuurd maar zit er nog mee

  • 16 January 2023
  • 9 reacties
  • 150 Bekeken

Badge

toen ik 13 was heb ik nudes gestuurd, het voelde niet goed en heb hem geblokeert ik zit er vaak nog mee and kan er niet van slapen ik voel me enorm schuldig, ik zou het liefst het tegen me ouders zeggen alleen dit durf ik niet en wil ik niet. heeft iemand tips hoe ik hiermee om kan gaan mezelf vergeven is hard.


9 reacties

Badge

Hoii!

 

Je hebt een fout gemaakt en dat is niet erg het is iets menselijk iedereen doet het.  Misschien kan je tegen een goede vriendin van je zeggen? een vriendin heeft iets soortgelijks meegemaakt het heeft dit aan mij verteld ze heeft het ook aan de ouders van een andere vriendin verteld. Misschien is dat ook een optie alleen als jij dat wilt. Update me on it!

 

groetjes  Muni<3

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben het niet volledig eens met de reactie hierboven omdat het niet perse een fout is, althans zo zie ik het niet. Maar het is wel vervelend dat je je nu zo voelt. Goed dat je dat ook deelt hier. Zijn er nog anderen met wie je dit kan delen? Je gaf zelf aan je ouders, dat lijkt me een goed plan.

Badge

Nu ik het nog eens lees bedoel ik het niet als een soort fout! Sorry hiervoor!!

Reputatie 5
Badge +1

Hii

Bij mij is dit ook gebeurt ik ben momenteel 13 en stuurde een jongen van 15 nudes hij mij ook (deze maand nog) Ik heb nog contact met hem we zijn nu gwn goeie online vrienden ik deed het persoonlijk uit geilheid en denk af en toe weleens..."waarom heb je dat gedaan"? "ben je een slet ofzo?"  Terwijl nudes sturen om eerlijk te zijn niet super erg is ik bedoel  ja t is technisch gezien kinder p*rnografie maar dan nog het is totaal niet erg (behalve als je je gezicht liet zien of als diegene 18+ is en als het online komt) Wat er bij mij hielp is goed terug te denken over waarom ik het deed en beseffen dat het nou ja erger kon ennnn dat ik niet de enige ben ik zou er over schrijven in een echt boekje de bladzijde eruit halen en wegooien of verbranden HET HELPT ECHT schrijf steeds op wat je gedachtes zijn en verscheur het helemaal ik hoop dat dit hielp

Liefs Twixy

Badge

Ik ben het niet volledig eens met de reactie hierboven omdat het niet perse een fout is, althans zo zie ik het niet. Maar het is wel vervelend dat je je nu zo voelt. Goed dat je dat ook deelt hier. Zijn er nog anderen met wie je dit kan delen? Je gaf zelf aan je ouders, dat lijkt me een goed plan.

hoi, ik durf dit echt niet tgen mijn ouders te zeggen mijn moeder zei altijd '’dit mag je nooit doen'’ ik praat er alleen hier over. ik durf geen therapie want ben bang dat ze erachter komen

Badge

Hii

Bij mij is dit ook gebeurt ik ben momenteel 13 en stuurde een jongen van 15 nudes hij mij ook (deze maand nog) Ik heb nog contact met hem we zijn nu gwn goeie online vrienden ik deed het persoonlijk uit geilheid en denk af en toe weleens..."waarom heb je dat gedaan"? "ben je een slet ofzo?"  Terwijl nudes sturen om eerlijk te zijn niet super erg is ik bedoel  ja t is technisch gezien kinder p*rnografie maar dan nog het is totaal niet erg (behalve als je je gezicht liet zien of als diegene 18+ is en als het online komt) Wat er bij mij hielp is goed terug te denken over waarom ik het deed en beseffen dat het nou ja erger kon ennnn dat ik niet de enige ben ik zou er over schrijven in een echt boekje de bladzijde eruit halen en wegooien of verbranden HET HELPT ECHT schrijf steeds op wat je gedachtes zijn en verscheur het helemaal ik hoop dat dit hielp

Liefs Twixy

ik voel me zo schuldig omdat me ouders zeiden doe dit nooit, ik heb hem geblokt en ben bezig met het achter te laten. als je wilt praten kan altijd!

Reputatie 1
Badge

Vergeef je zelf stuur berichtje als je wilt weten hoe 

Reputatie 5
Badge +1

Hii

Bij mij is dit ook gebeurt ik ben momenteel 13 en stuurde een jongen van 15 nudes hij mij ook (deze maand nog) Ik heb nog contact met hem we zijn nu gwn goeie online vrienden ik deed het persoonlijk uit geilheid en denk af en toe weleens..."waarom heb je dat gedaan"? "ben je een slet ofzo?"  Terwijl nudes sturen om eerlijk te zijn niet super erg is ik bedoel  ja t is technisch gezien kinder p*rnografie maar dan nog het is totaal niet erg (behalve als je je gezicht liet zien of als diegene 18+ is en als het online komt) Wat er bij mij hielp is goed terug te denken over waarom ik het deed en beseffen dat het nou ja erger kon ennnn dat ik niet de enige ben ik zou er over schrijven in een echt boekje de bladzijde eruit halen en wegooien of verbranden HET HELPT ECHT schrijf steeds op wat je gedachtes zijn en verscheur het helemaal ik hoop dat dit hielp

Liefs Twixy

ik voel me zo schuldig omdat me ouders zeiden doe dit nooit, ik heb hem geblokt en ben bezig met het achter te laten. als je wilt praten kan altijd!

Me ouders zeiden precies het zelfde maaar ja it is what it is ik ben blij dat je het achter je aan het laten ben en voel je niet schuldig want je was maar 13 hé? En je ouders hebben vast en zeker misschien zelfs ergere dingen gedaan op je leeftijd en nudes sturen kan gewoon gebeuren ik hoop dat het wat beter met je gaat! @HetLevenissaai 

Liefs Twixy

 

Nu ik het nog eens lees bedoel ik het niet als een soort fout! Sorry hiervoor!!

Je bedoelde waarschijnlijk “vergissing” ☺ ik las je reactie en snapte wel dat je het niet verkeerd bedoelde.

Sjammetje xxxxx

Reageer