Skip to main content

Bij alles wat niet ‘goed’ gaat, is er een gedachte die mij verteld “nu moet je dood".

Ik was een week te laat met mijn ongesteldheid, “nu moet je dood”.

Ik viel terug in een ongezonde gewoonte, “nu moet je dood”.

Niet gezegd wat ik wou zeggen, “nu moet je dood”.

Ik wil niet dood, toch doet het mij twijfelen.

 

Daarbij is voel ik mij constant ‘incorrect’. Ik weet niet goed hoe ik dat verder moet uitleggen. Ik weet niet eens of dat ‘ik’ me zo voel, of dat mijn omgeving zo aanvoelt.

Hoi, je kunt hier het beste over praten met iemand die je vertrouwt. Je mentor misschien of je ouders. Of bel met de Kindertelefoon en vertel dit. Want het kan al heel veel helpen om het er met iemand over te hebben! En dan krijg je vast goede adviezen.  Sterkte en ik hoop dat het lukt! 

Groetjes liefs Tartan X


Hoi @CarpeDiem,

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Anne (De Kindertelefoon) 

 


ik begrijp hoe jij je voelt ik heb namelijk het zelfde het beste is om er met iemand over te praten dit hoeft niet per se je ouders te zijn je kan ook met de kt praten en anders kan je het ook opschrijven of opnemen op je telefoon (Dat is wat ik meestal doe het helpt mij) Ik heb helaas geen andere tips maar ik hoop dat dit helpt 

 

o en ik was vergeten te zeggen je kan ook een brief schrijven aan je ouders als je niet face to face wil praten 

 

 


Hey! Vervelend! Misschien kun je zoals ze hierboven al zeggen er met iemand over praten. En anders kan het helpen om van je af te schrijven. Je verdiend het absoluut niet om dood te gaan! Welke fouten je ook maakt, je verdiend het niet!


Reageer