Vraag

Nogal bang om te gaan

  • 19 November 2018
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy,
Ik zit echt met een dilemma :((

Morgen is er een concert van een band, waar ik twee jaar enorme fan van ben geweest. Ik heb allerlei merch van ze en luisterde elke dag naar hun muziek. Hun muziek heeft me echt door van alles en nog wat heen gesleurd..

In de zomervakantie en daarna ben ik heel erg veranderd en een stuk gelukkiger met mijn leven geworden en sindsdien heb ik bijna geen enkel nummer meer van hun geluisterd (dit is automatisch gegaan)...
Dit komt omdat er een hele grote emotionele waarde aan vast is gaan zitten en omdat dat muziekgenre nogal "depressief" is.
Ik wil wel echt graag gaan, maar ik twijfel enorm.
Aan de ene kant weet ik zeker dat als het twee maanden eerder was geweest ik wel was gegaan, deze band niet heel vaak naar Nederland komt, dat ik er misschien voor altijd spijt van heb als ik niet ga en zeker wetende dat dit de enige en laatste kans is ze te zien (aangezien ik er (bijna) "uitgegroeit" ben).
Aan de andere kant is de ticket nogal prijzig, ben ik bang dat ik weer terug val in mijn "dip" en/ of tijdens het concert spontaan keihard begin te janken haha. Ik keek net namelijk naar een live video van vorige week en ik kreeg al meteen een brok in mijn keel.

Ik heb zeg maar afstand genomen van een fase in mijn leven, maar toch ook weer niet helemaal. Ik heb er afstand van genomen, maar geen afscheid.
Daarom vroeg ik mij af: Is het verstandig om te gaan? (Evt. als afsluiter van die fase... ). Iemand misschien tips, advies, een mening? Alles is welkom :)
Het is morgen al en ik weet het echt niet.

Alvast heel erg bedankt xx

3 reacties

Hoi

Dit is een keuze die je zelf moet maken, maar het zou inderdaad kunnen helpen als "afsluiter". Als je gegaan bent, kan je later geen spijt krijgen van niet te gaan.

Dat je zou beginnen huilen is helemaal niet erg. Ik vermoed dat, aangezien je die muziek als emotioneel beschrijft, jij niet de enige zal zijn met tranen in de ogen.

Gaat er iemand mee? Misschien vind je het fijner als er iemand bij je is. Zo niet, vind je misschien steun in de mede-fans.

Welke optie voelt juist aan?

Groetjes
Kenshin
Ik zou 't wel doen zoals je zij was het een groot steun punt nu mischien wat minder maar als je de muziek nog leuk vind en iemand hebt om mee te gaan zou ik het doen ontmoet je mischien weer wat mensen en het kan eigelijk nisk anders zijn dan een leuke ervaring👍🏻❤️
Om welke band gaat het? ( gewoon even een vraagje)

Als je er geen goed gevoel bij hebt, doe het dan niet. Niks is het waard om terug te gaan in een depressie

Reageer