Vandaag heb ik zelf heerlijk gezwommen in het kanaal met wat vriendinnen om maar even uit de thuis situatie te gaan. Maar waar we zwemmen komt ook veel verkeer langs en ook veel vrachtwagens dus vandaag tijdens het opdrogen lagen we ook op het stuk gras langs die weg. Maar ik lag daar dus weer echt te shaken als een gek in me bikini als er weer zo gevaarte langs kwam denderen. het top punt was voor mij helemaal wel bereikt toen ik weer naar huis wou fietsen en de weg wou oversteken en zo ding begint te toeteren. Ik kom ze gewoon overal tegen en het nadeel is ook gewoon dat we om bij het kanaal te komen als eerst nog over een stuk industrie terrein moeten dus dan kom je ook van die gevaartes tegen.
Lastig. Met mensen hierover praten lijkt me goed. Zij kunnen je misschien ook bij je angst helpen.
Lastig. Met mensen hierover praten lijkt me goed. Zij kunnen je misschien ook bij je angst helpen.
Dat doe ik ook zeer zeker wel de vriendinnen waar ik mee zwom weten ook gelukkig van deze angst af en ze vinden het ook niet gek dat ik als een malle loop te shaken.
Dat doe ik ook zeer zeker wel de vriendinnen waar ik mee zwom weten ook gelukkig van deze angst af en ze vinden het ook niet gek dat ik als een malle loop te shaken.
Dat is fijn, maar ik denk dat het verstandig is om op de lange termijn een oplossing te zoeken. Denk hierbij aan een zorgverlener (bijvoorbeeld op school), psycholoog of (angst)therapie.
Tuurlijk is het lastig, maar het geeft je omgeving, maar ook vooral jou denk ik best wel rust als je over je angst heen kan komen of deze in ieder geval kan inperken. You’ve got this!
Dat is fijn, maar ik denk dat het verstandig is om op de lange termijn een oplossing te zoeken. Denk hierbij aan een zorgverlener (bijvoorbeeld op school), psycholoog of (angst)therapie.
Tuurlijk is het lastig, maar het geeft je omgeving, maar ook vooral jou denk ik best wel rust als je over je angst heen kan komen of deze in ieder geval kan inperken. You’ve got this!
Ik wil ook niks liever dan over deze angst heen komen en gewoon heerlijk kunnen opdrogen zonder alles een malle te lopen trillen omdat er weer een paar van die grote gevaartes langs denderen.
Ik wil ook niks liever dan over deze angst heen komen en gewoon heerlijk kunnen opdrogen zonder alles een malle te lopen trillen omdat er weer een paar van die grote gevaartes langs denderen.
Ben je al met een traject bezig? Het is echt niet iets waar je je voor hoeft te schamen o.i.d.. Er zijn best wel veel opties. En er zijn al vele anderen die het daadwerkelijk is gelukt om hun angst te overkomen, dus dat zal jou ook lukken.
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)
Nee dat nog niet maar ik ga en wil er wel mee bezig. Ik schaam me er ook zeer zeker niet voor en ik wil gewoon straks een stuk relaxter aan de waterkant kunnen liggen of voorbij fietsen of wat dan ook.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.