Beantwoord

Nog altijd in me gedachten

  • 20 February 2020
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey daar..

Tijdje gelenden had ik een post gemaakt over dat ik me niet meer goed voelde in me vel over me ex en daar heb ik echt goede antwoorden op gehad en het is wel een tijdje weggeweest maar sinds dat ik erachter ben gekomen dat ze een nieuw vriendje heeft ben ik me eigen beginnen opsluiten en alleen maar liggen denken en denken over waarom ze bij hem is en niet bij mij het gaat echt niet lekker met me om dit moment ik kan bijna niet goed slapen en ze zit altijd in me hoofd, Natuurlijk weet niemand in me omgeving ervan want ik zet altijd me fakeste glimlach op.. Maar in het echt ga ik echt dood vanbinnen  hoe hard ik haar mis en hoe graag ik in die andere jongen zijn plaats kon staan en hierdoor heb ik me afgesloten van vrienden etc.. Atm heb ik echt niemand ja paar maar ze praten niet eens tegen me ik kan zeker wel hele dag zonder telefoon want niemand check en keertje op me of zegt eens hoi? ze zijn me gwn allemaal vergeten en dat maakt het nog erger en ik weet echt niet wat ik moet doen tegen dit allemaal voor meer info over wat het allemaal gaat kan je best me voorlaaste post checken. Weet iemand een oplossing om eindelijk over me ex te gaan want ik hou het echt niet meer vol..

icon

Beste antwoord door Anonymous 21 February 2020, 10:19

Bekijk origineel

1 reactie

Hey Gio

 

Wat jammer dat het weer wat minder met je gaat. Ook niet fijn dat vrienden nauwelijks nagaan hoe het met je gesteld is. 

 

Het lijkt me verstandig om je pijn niet te “voeden” door ex-gerelateerde dingen. Volg haar bijvoorbeeld niet meer op sociale media. Spullen die je ooit als cadeau kreeg zou je netjes kunnen opbergen in een doos, die je op een verborgen plek bewaart. Sommigen vinden het fijn om zo’n doos met spullen ritueel te verbranden. 

 

Herinnert je omgeving je aan je ex? Zo ja, zou je kunnen proberen om je kamer, zo mogelijk woonplek, her in te richten. Op die manier heb je wat aan je hoofd, en word je door je omgeving minder herinnerd aan je ex. Je zou ook kunnen fantaseren over de toekomst. In je toekomstfantasie speelt je ex echter geen rol. Probeer een mooie toekomst te bedenken, waar je loskomt van je ex, en waar je ook zonder haar gelukkig wordt. 

 

Zou je een vriend kunnen benaderen? Je zou kunnen vragen of deze graag eens zou afspreken. Samen zouden jullie een fijne activiteit kunnen doen. Eventueel zou je met deze vriend je gevoelens rond je ex kunnen delen. Dat lucht vast op. Probeer tenslotte niet te streng te zijn voor jezelf, aangezien een break-up erg veel pijn kan doen. 

 

Gr. Kenshin

Reageer