NO NO NO NO!! Huisdier overleden


Reputatie 7
Badge +5

NEE!! SNIK SNOTTER...

MIJN VOGEL IS DOOD GEGAAN :((

IK- IK HIELD ZO VEEL VAN HEM.. HIJ MAG NIET WEG GAAN!! IEMAND HELP MIJ 😭😭

ik voel me slechter... ik verlies iemand vaar ik van hield... en die is nu weg... elke dag.. geen gepiep... ik- ik huil wel even verder :(

* snik,, snotter, huil *

Hartjes van ehm 😭


11 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heeeel jammer echt ik leef met je meee! Dat boek van Emmalove heb ik ook:( ik vind het maar niks.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +14

Heyy lieve @Een hulpvol meisje

Heel veel sterkte! Ik leef met je mee. Wat moet dit naar voor je zijn zeg! 💗

xx Eenmeisje004 

Reputatie 4
Badge +1

Sterkte meid 😘 Ik leef met je mee, Stay strong!

Veel liefs

Mijnproblemen

Reputatie 7
Badge +18

Wat zijn jullie allemaal toch super lieve schatten echt waar 😘 love you ! En ik denk aan je hoor @Een hulpvol meisje  met alles wat je nu gebeurt. Be strong ! 

Groetjes liefs Julian X

Hoii,

Neeeeeeeeeee dat lijkt mij echt het stomste gevoel in de hele wereld!! Ik hoop dat het weer wat beter met je gaat😕

Oké, die boek is zo kinderachtig . Even denken ... Mijn broer heeft ook een boek over gevoelens . Hij leest het niet meer , dus pak ik wel zijn boek

Eindelijk klaar met foto's msken

 

Emma

Reputatie 5
Badge +2

Stay strong meiddddd

Reputatie 7
Badge +5

@Emmalove 
Hoe ga je dat laten zien?

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 12: ga niet off-topic.

Mijn zusje heeft een boek (een boek over gevoelens ) ik pak het even . misschien kan dat je helpen . Zij zit toch nog op school (15:30 uit denk ik)

Reputatie 7
Badge +5

Ik leef met je mee❤😔

Dankje wel!:) Ik had hem al m'n sinds m'n 4e verjaardag... hij is weg... weg.

Wat zielig !!!! Ik leef met je mee . Mijn opa is een maand geleden doodgegaan. Ik ben er voor je . De lieve Noortje ( @Een hulpvol meisje ) Misschien kan je een speciale plek voor hem maken met al je herinneringen aan je lieve vogel. 🐦🐦🐦 

 

Emma

Ik leef met je mee . Je bent nooit alleen 

Reageer