Skip to main content

Ik snijd mezelf niet maar heb wel de nijging ok het te doen in plaats daarvan pulk ik of bijt ik op mijn nagels en ik was 8 maanden clean tot vandaag ik ben boos op mijzelf verdrietig ik heb zo’n rotweek gehad ik ben mijn beste vriendin kwijt en ik heb de laatste tijd veel ruzie met mijn klas (en word gepest maar dat is al langer zo)  ik heb ook vaak ruzie met mijn ouders en dan zeg ik vervelende dingen zoals dat ik zm ga plegen ik wil hulp hebben maar ik vind het eng omdat te zeggen kan iemand helpen

Heee lieve @AnoNiE.m58 

Begin alsjeblieft niet met selfharm! Jezelf beschadigen is toch zonde:( Probeer jezelf af te leiden. Ik vind het heel erg voor je dat je zo voelt! 

Praat nog eens met je beste vriendin. Hoezo ben je haar kwijt? Hebben jullie een ruzie gehad? Zoja, doorwat? Weet je? Pesters zijn gewoon verschrikkelijk! Ze maken anderen belachelijk om zelf in de spotlights te staan. Ze zijn jou nier waard! Blijf sterk en laat zien dat het jou niets uitmaakt, want pesters willen alleen je slechter laten voelen. Be strong! 

Ik zou proberen om met je ouders te praten. Het is echt nodig! Samen sta je sterker:) Je hoeft het niet face to face te zeggen. Je kan een brief schrijven en het op de eettafel leggen. Begin met je problemen en eindigt met: "Daarom wil ik beginnen met selfharm. Ik weet dat het slecht is, dus willen jullie mij helpen"

Liefs xxx Banaantje <3


Reageer