Skip to main content

Hallo :D

Ik zit met iets en heb letterlijk geen flauw idee wat het is of hoe ik er mee moet omgaan. 
Het is namelijk dat als ik naar buiten kijk bijvoorbeeld of buiten ben en ik zie mensen, ben ik gewoon benieuwd wat voor personen dat zijn en wat zij doen buiten..? Aan het einde van de dag herinner ik me dat, de persoon(en) die ik heb gezien eerder die dag, en ben ik benieuwd waar hij/zij nu zal zijn en wat die aan het doen is?

Zelfde met als ik ben gaan fietsen en ik sta bijvoorbeeld voor een stoplicht en er stoppen mensen naast mij, dan denk ik weer aan die mensen bij die stoplicht. Af en toe wordt ik ‘emotioneel’ omdat ik dan denk dat ik die mensen nooit meer zal zien. Terwijl ik hun niet eens ken…

Is dit herkenbaar? En heeft dit ‘gevoel’ (I guess) een naam of dergelijk? 😅

En wat kan ik hier tegen doen, of is dit gewoon een stukje van hoe ik ben en kan er weinig tegen gedaan worden? 
 

Groet,


ZynqIce

 -onnodige quotes verwijderd-

Ik heb het niet mazr lijkt me wel lastig slapen ...


hee,

Ik heb dat soms ook wel. Ik vind het niet heel erg om te hebben, maar wel grappig. Zo heb je altijd wel iets om over na te denken.

Ik denk niet dat het een naam heeft. Of nouja, ik heb er nog nooit van gehoord iig. Ik weet niet zo goed of je er iets aan kunt doen. Misschien aan andere dingen proberen te denken als je dit hebt? Verder lijkt het me niet heel erg om te hebben ofzo, maar het kan zijn dat jij dat anders ervaart natuurlijk.

 

joeeeeee


Hoi, ik heb ADHD (zou er door kunnen komen)  en ik herken dit wel. Ik onthoud nummerborden en bedenk waar de autos heen zijn gereden aan het eind van de dag. Als ik mensen op straat zie lopen denk ik soms nog dagen aan ze. Dit is volgensmij gewoon hartstikke normaal en niks om je zorgen over te maken:)


Ik heb dit ook gehad. Toen was ik erg vermoeid, sliep ik tekort en deed ik niks nuttigs. Omdat dus niks nuttigs deed, deed ik dit soort dingen automatisch. Ik weet niet of jij hier ook last van hebt, maar anders zou ik meer gaan slapen en leuke dingen gaan doen. Hopelijk heb je hier wat aan.


Hoi, ik heb ADHD (zou er door kunnen komen)  en ik herken dit wel. Ik onthoud nummerborden en bedenk waar de autos heen zijn gereden aan het eind van de dag. Als ik mensen op straat zie lopen denk ik soms nog dagen aan ze. Dit is volgensmij gewoon hartstikke normaal en niks om je zorgen over te maken:)

Fijn om te horen, altijd gedacht dat ik de enige was. Wat dus niet zo is :) 


Reageer