Vraag

niet zwanger mr voel alsof ik iets mis

  • 19 May 2023
  • 6 reacties
  • 128 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

Als je me laatste paar topics heb gelezen weet je dat ik dacht dat ik zwanger was.

ik ben deze ochtend ongesteld geworden. En k weet niet helemaal hoe k me moet voelen. K denk dat k mijn hoofd iets te vol had gestopt met dat k zwanger was. En nu ben ik een beetje teleurgesteld dat k niet een babytje in mijn leven krijg.

Kan dit iets beteken ofz?

wat denken jullie dat dit is?

groetje Noa (nog steeds niet mijn eigen naam)


6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb geen idee, ik denk niet dat dit iets betekent, en ik denk dat je heel blij moet zijn dat je niet al zwanger bent, want dat zou je hele leven overhoop hebben gegooid, en tja, als je later kinderen wilt krijgen, dan is dat aan jou.

-OnlyMe

Ik denk dat je blij moet zijn dat het echt niet zo is! Zou voor nu kijken hoe je deze angst in de toekomst kunt voorkomen door iets te gebruiken (condoom, pil enz) een kindje krijgen zou ik echt doen als je veel ouder bent en alles lekker op orde hebt!

girlll je bent 12 je maakt een grap je wilt dan geen baby hoor schat wacht mr ff op je soulmate

Ik denk dat dit juist een beetje een "kinderachtige" gedachte is.  Je hebt gefantaseerd over een baby,  misschien al over  hoe je hem/ haar zou noemen, over welke kleertjes je zou kopen etc. Maar de werkelijkheid is echt anders.  Een kind op je 12de is heeeeeeel erg zwaar.  Voor je lijf en ook voor je mentale gezondheid.  Ik denk dat je echt blij mag zijn dat je ongesteld bent. 

@link link doe is lief

Reputatie 7
Badge +6

Tuurlijk kan je je teleurgesteld voelen als je ondekt dat je eigenlijk geen baby hebt. Ik zou ook teleurgesteld zijn als het ik in zo'n situatie zou zitten, want een baby is natuurlijk heel schattig en leuk:) , maar aan de andere kant... Een baby zou echt heel veel moeite kosten(Vooral voor een 12jarige). Luiers schoonmaken enzovoort. Het is misschien een beetje teleurgesteld maar het heeft wel heel veel voordelen :)

 

Liefs x Banaantje <3 

Reageer