Vraag

Niet zo lekker in mijn vel

  • 18 May 2023
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Heeey,

De laatste tijd voel ik me niet zo lekker. Ik probeer vaker onder school uit te komen. En thuis huil ik me vaak in slaap. Soms denk ik dat het gw genoeg is voor mij. Maar dan heb ik moeite met mijn vriendinnen achter laten en mijn zusje en familie. 

Hoe het komt? Eigenlijk geen idee. 

Ik heb wel last van puistjes en daar word ik heel snel onzeker over. En ik wil er eigenlijk gw vanaf. En ik kan er niet meer tegen dat mensen (vriendinnen of familie) me mooi noemen of "😍😍" onder m'n tiktoks reageren. Ik heb het gevoel dat ze het alleen maar lief bedoelen maar niet echt menen. En soms word ik helemaal gek van mezelf dat ik zo aan het overthinken ben.

Iemand tips?

Xx


2 reacties

Hey,

Misschien hulp zoeken ofzo? Pleeg nooit zelfmoord, het is gewoon de oplossing niet. Kan je niet bij een of andere psycholoog terecht?

Sterkte!

Reputatie 3
Badge +1

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl

Reageer