Skip to main content
hee allemaal  ,

ik weet niet zo goed waar ik dit precies moest plaatsen  :$ 



Ik heb sinds een paar weken vakantie maar ik vind het echt vreselijk. Thuis hebben  mijn  zus en haar vriend

constant ruzie enzo..

Mijn  pa heeft een vriendin.  Als we dan eens weggaan moet de vriend van mezus altijd mee anders wilt mezus niet mee. En de vriendin van me pa gaat ook altijd mee. Komt er op neer dat we met ze 5ve zijn en ik de 5de persoon ben. Ik besta niet meer.  Thuis zien ze me niet meer staan,, Ik moet zelf overleven om het zo maar te zeggen.. geen knuffel, geen goeienacht, niet dag ik ben even weg of hallo ik ben er weer.. nee joh ik ben lucht.



Dan is niet het enigste waar ik mee zit... school is voor me de plek waar ik mezelf kan zijn en ik veel  ''vrienden'' om me heen heb.

De plek waar mensen er voor mij zijn als het weer eens niet goed me gaat, veel te lieve docenten waar ik altijd me verhaal kan doen.

Nu is het zo dat ik terug na havo ga. Dat is opzich niet een probleem maar ik ben bang dan ik al me vrienden kwijt raak van atheneum. 

misschien is dat het ook niet .. maar die rot vakantie. Hij duurt zolang ..ik ben bang dat als ik terug na school moet niemand meer wat van mij aantrekt. 

Ik had/heb een vrij populaire status op school. Maar havo dat is een andere laag  en dus andere kinderen. :( 



nog iets .. Me leerlingbegleidster is echt een super Iemand maar ze op dit moment kanker.. Als ze vraagt hoe het met me gaat ... vind ik het moeilijk om te zeggen dat het niet zo goed gaat. omdat  zij  een ziekte heeft ze doet er alles aan om te overleven  .. en als ik dan moet zeggen dat  ik liever zelfmoord ofzo pleeg. is een beetje sneu.. haar doet het niks maar met mezelf wel.  



Ik voel me gewoon zo raaar.  Steeds als ik nadenk denk ik negatief in plaats van positief. 

Vrienden willen wat leuks gaan doen. Ik lig liever in me bed. Ik  wil eten... krijg ik niks na binnen omdat er een stemmetje in me hoofd zegt 

dat ik dan buikpijn krijg en er dik van word.. op een ander moment zegt het stemmtje juist dat ik moet blijven eten omdat ik anders ziek word.. ik word ik zoooo gek van he 😞.... Ik verlang gewoon na een dikke knuffel enzo :$





beetje waazig verhaal geworden...





bedankt voor lezen 

xxx 
Als vrienden vragen om iets te gaan doen, ga dan gewoon!

De hele dag in bed liggen en eten bereik je niks mee, behalve dat je dan ongezond bezig bent.

Ik vind het wel heel erg voor je, misschien moet je een keer alleen met je vader gaan praten, en  tegen je leerlingenbegeleidster zou ik ook gewoon eerlijk zijn over je gevoel.

Good luck.



xoxo, Mij.

Ga gezellig mee! Wat jammer van die vakantie! Nou weet je dus wel dat je er liever niet meer heen wilt. Ga dan met iemand anders praten? 


Reageer