Skip to main content
Vraag

niet ziek genoeg

• January 23, 2025
  • 4 reacties
  • 42 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey het gaat niet meer 

ik voel me zo niet oké ik weet niet hoe 

mijn moeder wil me naar een therapeut sturen ik heb daar toch helemaal geen zin en zo ziek ben ik niet eens het valt wel mee ik heb ook helemaal geen zin daar in ik krijg het al moeilijk op school 

mijn zelfmoord gedachten worden steeds meer en vaker ik kan echt niet meer ik ben er zo klaar me om ertegen in te gaan niks helpt meer mijzelf pijn doen of thuisblijven van school als ik thuisblijf lig ik alleen in bed en daar word het niet bepaald beter van 

ik snap echt niet hoe het zo ver zou zijn kunnen komen  t voelt zo stom het feit dat ik hoop dat ik dood ga in mijn slaap zodat ik het niet zelf hoef te doen ik ben zo klaar me.

4 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Hey, therapie klinkt stom, i know, maar het lijkt me wel slim. Ik weet dat je dit niet wil horen, maar het is de enige weg. Doe je zelf niks aan, want je schiet er niks mee op :)

Liefs van mij 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 23, 2025

-onnodige quote verwijderd-

Hey ik zit al in therapie zij vertelde alles door nu probeer ik eruit te komen door te doen alsof het goed gaat sorry maar waarom zou ik iets zeggen wanneer ze het zo door zegt 

JanneB
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • January 23, 2025

Hoi ​@Sanne s

Wat rot om te lezen dat je je niet oké voelt en dat je er klaar mee bent om tegen je gedachten in te gaan. Dapper dat je je gevoelens hier op het forum deelt!

Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 23, 2025

hi 

ik wil ook niet naar terapeut / psycholoog mn mama wilt dit ook en ik heb ook zelfmoord gedachten ik hoop ook zo hard dat ik tegen mn verjaardag al niet meer leef ma ik ben 13 en dat is een ongeluks getal en gwn kut jaar voor mij maar misschien is met een terapeut praten niet zo slecht en als je echt niet wilt probeer met de kindertelefoon te praten of vertrouwens persoon er niet blijven mee zitten want nu begin je alles op te kroppen in jezelf tot op een dag de emmer gwn te vol is met verhalen die je nooit hebt vertelt waardoor je domme dingen begint te doen en door te praten leeg je eigelijk je emmer zo dat je weer verder kan met het leven je hebt nog zo veel voor je je hele leven niet verpesten oke 

xxx nevada