Skip to main content

Hallo. Ik zit met iets dat mij heel erg veel pijn heeft gedaan..... De vader van mijn vriendje is vandaag(5 september) getrouwd. Nu ben ik niet uitgenodigd en dat doet mij veel pijn omdat ik daar al vanaf kleins af aan kom.... Hij was een soort 2e vader. En ik denk dat dat door zijn nieuwe vrouw komt. Wilt iemand praten met mij? 

Hallo Kleine meid :)

Het kan bijvoorbeeld ook komen door het coronavirus omdat er niet teveel mensen mogen komen daar dus dat kun je ook niet uitsluiten.

-TheMightySlayer <3


Heel erg vervelend voor je! Als je erover wilt praten, ben ik er voor je!! 

Ik denk dat je eens kunt probereb het gewoon te vragen. Misschien maak je wel van iets kleins een heel groot probleem. Het kan idd ook gewoon door het coronavirus komen dat ze een kleine familie trouwerij wilden. 

Als je er nog over wilt praten, reageer dan hier even op🙂


Hallo Kleine meid :)

Het kan bijvoorbeeld ook komen door het coronavirus omdat er niet teveel mensen mogen komen daar dus dat kun je ook niet uitsluiten.

-TheMightySlayer <3

Het komt zeker niet door corona! Het was al lang voor corona bekend dat ze gingen trouwen. En aan teveel mensen ligt het ook niet, want ze hebben zelfs mensen uit Spanje laten oven vliegen! (familie van haar overleden man(hij heeft 20.000 euro gejat en toen is ie van de brug gesprongen)) 


Heel erg vervelend voor je! Als je erover wilt praten, ben ik er voor je!! 

Ik denk dat je eens kunt probereb het gewoon te vragen. Misschien maak je wel van iets kleins een heel groot probleem. Het kan idd ook gewoon door het coronavirus komen dat ze een kleine familie trouwerij wilden. 

Als je er nog over wilt praten, reageer dan hier even op🙂

Door corona komt het niet! Het was allang voor corona bekend. En het was ook geen familie trouwerij. Maar het doet me vooral pijn omdat hij een groot deel van mijn opvoeding heeft gedaan.... 


Ff een update! Het is inmiddels uit (komt niet hierdoor) en morgen heb ik een gesprek met ze. Ik hoop dat ze me kunnen begrijpen. Ik geef morgen of overmorgen wel weer een update! 


1) Oké! Hier komt de update(ik weet het een week te last maar ik moest het ff verwerken. Ik heb alleen met zijn stiefmoeder gepraat en dat vind ik heel fijn! Want ik kan beter met vrouwen praten dan met mannen. Ze zei dat ik daarmee niet moest zitten maar dat ik gelijk naar hun toe moest gaan. Maar dat vind ik niet fijn want dan had ik het gevoel dat ik mezelf uitnodigde.... Ze zei ook dat ze niet door hadden hoeveel pijn dat bij mij deed.... Ik heb ook nog een video gezien van hun bruiloft, daaruit bleek dat de kinderen 1 iemand mochten uitkiezen. Ik was door geen van de 6(!) uitgenodigd. Zelfs niet door 


2) degene die mij de heletijd zus noemen.... Dat deed mij ook veel pijn. Maar ik heb met mijn domme harses er niks van gezegd! Nu ga ik kijken of ik met mijn ex zijn zusje daarover kan praten. Is dat een goed idee? 


Reageer