Skip to main content

ik was gister met een vriendin in de trein en toen maar ik had wen railrunner kaart want die stad waar ik heen moest zat naast mij dus weetje ik ga daar geen 7 euro voor betalen en ik ben broke. dus terugweg KWAM DE CONDUCTEUR ik moest maar 10 min reizen en toen in de tussen tijd kwam hij echt hardpijn. dus hij vroeg hoe oud ben je en ik zei 14 en toen vroeg hijheb je een id die had ik niet mee dus toen werd die nog bozer ja en je weet dat je een railrunner niet mag gebruiken en dit dat en hij zei ja moet je maar de regels weten en hij bleef maar schreeuwen en ik zit er nog steeds mee want het maakt me sad het is so iets doms maar het maakt me echt verdrietig en ik kan tegen niemand erover praten omdat het zo fucking dom is bro wat is er mis met mij hz ben ik zo sensetive πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”

Hey ik snap hoe je je voelt en je bent vast niet de enige die het is overkomen. En moet eerlijk zeggen de regels zijn best ingewikkeld allemaal en denk dat die conducteur zijn dag niet heeft gehad of net een vervelende situatie heeft meegemaakt. Dat mag hij niet uiten op reizigers maar dat gebeurt wel vaak. Ik neem aan dat jij dit niet wist van je kaartje in dat geval kan jij er niks aan doen en het is nou eenmaal gebeurd je kan het niet terug draaien maar Β wees niet verdrietig het overkomt de beste Β hoop dat je je weer beetje beter voelt als je dit leest Β (het is mij ook wel een overkomen) πŸ™ˆπŸ™ˆ


Reageer