Vraag

niet nieuw, en depressief denk ik

  • 21 April 2024
  • 6 reacties
  • 39 Bekeken

Reputatie 4
Badge

Hey, ik ben niet nieuw voor degene die dat dachten. M’n oude account is vw omdat ik per ongeluk gegevens heb gedeeld. 
 

nou ja maakt niet zoveel uit.

ik voel me de laatste tijd heel kut en wil ook telkens dood. Ik heb zegmaar iets gedaan dat niet echt mocht. En toen werden m’n ouders boos enzo…

Oké ik heb dus zegmaar met een vreemde jongen gechat op messenger. En hij stuurde zegmaar p*rn filmpjes. En ja ik ben echt raar en dirty minded dus ik dacht leuk. Dus ik vroeg kan je meer sturen. Ja en toen was ik vorige week m’n telefoon vergeten thuis en toen belde die persoon dus. En toen ging m’n vader dat gesprek lezen. En toen ik thuis kwam waren ze dus boos… dus ja.

 

en m’n beste vriendin (laten we haar Eva noemen) (niet haar echte naam) heeft me ineens verlaten. Ik stuurde hee, en toen werd ze helemaal boos. En heeft ze me op alles geblokt. (Bleek dat ze ziek was, wat ik dus niet wist.) dus ja. Gaat lekker. 
-geen vrienden

-ben een idioot kind

-iedereen haat me

 

dus Zover m’n leven.

 

maar ik wil graag wat tips: 

-als je zegmaar zm wil plegen soms, en ook wil snijden. Wat moet je dan doen?

 

en hoe wil iemand misschien vrienden zijn? doeiii ❤️❤️


6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

@Weesjezelfxxx 

Wil je tips?

Stel dan maar wat vragen.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 4
Badge

Hey @Weesjezelfxxx jammer te horen dat het zo slecht gaat hoop dat je nog geen plannen hebt gemaakt om zm te plegen zowel zeg het tegen iemand liefst een mens (mentor ouders...) maar tegen een huisdier kan ook helpen je mag hier ook altijd om hulp vragen 

 

Er zijn veel manieren om sh niet te doen 

 

Mij helpt het een butterfly te tekenen op de plek dat ik me wil snijden bijten...(the butterfly project)

 

Of van plaats mezelf schade toe te richten doe ik het op papier of scheur ik het zo klein mogelijk je ouders moeten daar wel mee akkoord gaan want het geeft wat romel

 

En muziek help mij heeeeeeeeel hard maar dat is niet bij elke persoon zo 

 

Dit zijn mijn tips hoop dat ze helpen en je komt er uiteindelijk door ❤️❤️❤️

Liefste groetjes LOL55<3

Reputatie 4
Badge

@Weesjezelfxxx

Wil je tips?

Stel dan maar wat vragen.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Ja graag🩷

Wat moet ik doen?

Reputatie 4
Badge

Hey @Weesjezelfxxx jammer te horen dat het zo slecht gaat hoop dat je nog geen plannen hebt gemaakt om zm te plegen zowel zeg het tegen iemand liefst een mens (mentor ouders...) maar tegen een huisdier kan ook helpen je mag hier ook altijd om hulp vragen 

 

Er zijn veel manieren om sh niet te doen 

 

Mij helpt het een butterfly te tekenen op de plek dat ik me wil snijden bijten...(the butterfly project)

 

Of van plaats mezelf schade toe te richten doe ik het op papier of scheur ik het zo klein mogelijk je ouders moeten daar wel mee akkoord gaan want het geeft wat romel

 

En muziek help mij heeeeeeeeel hard maar dat is niet bij elke persoon zo 

 

Dit zijn mijn tips hoop dat ze helpen en je komt er uiteindelijk door ❤️❤️❤️

Liefste groetjes LOL55<3

Thxxx❤️

muziek helpt mij ook, zullen we anders nummers uitwisselen (kwa muziek)?

 

 

Reputatie 4
Badge

Hey @Weesjezelfxxx  ik wil heel graag muziek uitwisselen met je ik denk dat het ons alle 2 gaat helpen(ik luister wel meer naar punk,rock, metal,scremo...)

 

Hier zijn al een paar nummers 

Savior van black veil brides,heel mooi nummer en helpt me om geen sh te doen ook vooral omdat ik black veil brides (ken)dat de boodschap zo hard binnen komt

 

Hole in my heart van sleeping with sirens,helpt me bij het accepteren van mijn littekens en ergens thuis voelen 

 

Famous last wordt van my Chemical Romance helpt me als ik me wat beter voel maar niet goed genoeg om te zeggen dat ik volgende maand ga halen daarom zet ik dat op en na een paar x dat te luisteren is dat verandert naar ik wil blijven ben sterker dan mezelf 

 

Stranger in these times van sum 41 helpt me om toch ergens aan te geven dat ik me niet goed voel en het toch dicht bij komt zonder het aan iemand in de omgeving te zeggen(voorlopig!!)hoop dat je dit nummer hèèèèèèl weinig nodig hebt❤️❤️❤️

 

Voorlopig het laatste nummer,stay alive van andy black het helpt me heeeeeeel hard om nog te blijven vechten en er mee tegen te vechten hoop dat het ook zo bij jouw is

 

nog een tip bekijk de bands en zanger is en dan gaat de boodschap nog beter binnen komen

 

Dit zijn voorlopig de nummers dat ik deel met je hoop dat ze helpen en wacht op de jouwen

 

Houw je sterk❤️❤️❤️❤️

Allerliefste groetjes LOL55 ❤️❤️

 

Reputatie 4
Badge

Hey @Weesjezelfxxx hoe gaat het nu met je hoop dat je er nog bent en als het moeilijk is kan je hier schrijven als je wilt 

Hoop dat het goed gaat

Allerliefste groetjes LOL55 ❤️

Reageer