Skip to main content

Ik wil niet meer leven als wat ik probeer of doe  doe ik fout  

En me ouder zijn er ook  iet als ik met ze wil praten over mijn problemen 

En heb ook geen vrienden waar ik terecht  kan om dit te zegen

Ik denk heel vaak waarom en voor wie ben ik nog hier want doe blijkbaar  niks goed voor anderen want niemand  mag me zelfs me ouders niet 

Ben echt klaar met steeds nog te proberen om het goed te doen en dan te horen je doet het niet goed 

En snijden is ook geen uit weg meer want vind het nu gewoon al een fijn gevoel

Volgens mij is de enige optie nog zelfmoord.…

 

 

Hoi Bren, 

Er zijn altijd mensen die om je geven en erg verdrietig zullen worden als jij je van je leven berooft! Ook al lijkt het nu niet zo. Iedereen heeft slechte periodes in zijn/haar leven en ik verzeker je, je komt hier echt wel overheen zolang je maar volhoudt! Bel anders 113 want die kunnen je met je problemen helpen. 
 

hou vol man!


Hey Bren,

Ook al lijkt zelfmoord een oplossingen, het is er echt geen! Ik weet hoe het voelt, maar het is toch niet de oplossing. Als je het er niet met je ouders over kan hebben kan je het met je mentor/vertrouwenspersoon bespreken. Zij kunnen helpen met een oplossing. Als je denkt dat je zelfmoord wil gaan plegen kan je 113 bellen, dan helpen zij je. Je kan ook met ze chatten of bellen als daar behoefte aan hebt. Dat kan natuurlijk ook met de kindertelefoon.

Wat mij erg helpt is iets leuks doen of iets doen waarvan je rustig wordt. Het zijn kleine dingen die vaak helpen.

Succes!

Groetjes iemand.


Reageer