Skip to main content

Hee ik ben alicia 13 jaar zit in de 2 de. Ik heb sinds de zomervakantie 2024 ongeveer bent wel wat nieuwe vrienden gemaakt. Sommige zitten bij me op school sommige niet en die vrienden zijn dus ook alemaal bevriend met elkaar. Maar sinds dat ik met hun om ga mogen zo een groep van echt soms 10 tot 20 meiden mij niet. Of nou ja 2 meiden waarmee ik om ga niet. Die 2 meiden zijn al is in elkaar geslagen door hun en daarom gaan ze bijna niet meer jaar buiten. Maar ik wel ik ga wel gewoon naar buiten maar daarom willen ze nu mij hebben volgensmij. Ze gooien vaker vuurwerk op me of op me fiets en dan zeggen ze ga weg als ik gewoon ergens zit nou dan ga ik weg gaan ze me achtervolgen met hun fatbikes ik kan niks tegen ze terug doen want dan krijg ik een hele groep meiden op me af. Ik heb hun oprecht NOOIT wat aangedaan maar gewoon echt niks. Ze schelden mij vaker uit maar ik zeg niks terug. Vandaag was ik buiten met 1 vriend van mij en toen kwam dat groepje en kwamen me aanspreken omdat ik heb gezegd tegen hun dat ik E. zo 'n jongen niet mag maar eergisteren met hem was en ja ik zei gewoon zovan ja we hadden ruzie maar nu niet meer. We hadden helemaal geen ruzie maar ik heb gezegd dat ik hem niet mag omdat ze mij anders ook in elkaar wouden slaan. En daarna kwamen er nog 10 man bij en zeiden ze waar is die alicia . En toen wist ik al genoeg ze willen me pakken dus ik en die vriend zijn snel weggegaan ergens waar ze niet weten waar dat is. Ze wonen in hetzelfde dorp als mij dus ze komen bijna overal waar ik ben en ze zijn ook oprecht elke dag buiten. Ik durf niet meer veilig naar buiten omdat ik bang ben dat ze komen en ik de lul ben ze hebben altijd iemand nodig en hun slaan je oprecht in elkaar ze dreigen niet alleenmaar.  Sommige zitten bij mij op school maar de meeste niet. Ik kan dit niet tegen de school zeggen want als hun daarachter komen ben ik oprecht dood. Wat moet ik doen want ik heb hun nooit wat aangedaan maar ze willen me echt pakken ik kan niet normaal langs ze fietsen zonder dat ze me uitschelden of achter me aan komen gelukkig heb ik een elektrische fiets dus kan ik nog wel snel weg gaan.

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 2: ga respectvol met elkaar om.

Hee,

Ik zou er zo snel mogelijk met iemand over praten, want dit gaat echt de verkeerde kant op en je zit in een gevaarlijke situatie. Praat er met je ouders over, iemand op school of bel met dee kindertelefoon!


Als het op school gebeurd, moet je sws melden aan iemand in de school die er wat mee kan doen. Er zijn mensen die je daar kunnen helpen en er kunnen zorgen dat er maat regelen genomen kunnen worden, wees niet bang om naar je mentor of iemand te gaan. Geen stress, alles komt goed ;)

 

Groetjes sinasappelbroodje :0


Reageer