Niet meer praten over mijn problemen

  • 27 September 2019
  • 9 reacties
  • 144 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal alweer een poos geleden,
Ik hoop dat t goed met julie gaat😊

Wat ik dus wou melden is dat ik nu helemaal vastloop ik heb officieel besloten dat ik nooit meer met mensen over mijn problems ga praten iedereen heeft mij laten vallen al maar dan ook alle vertrouwen is weg en mensen zeggen dan je moet praten met iemand die je vertrouwd ja het punt is die heb ik niet ik kan dus met niemand praten ik heb gewoon niemand dus ik denk dat ik alles voor mezelf hou en het maakt me kapot maar ik heb geen keus ik heb letterlijk niemand dus als julie tips/advies hebben heel graag :)

Fijne avond💫

Xx

9 reacties

Hey Coconutt11

Wat jammer dat je het gevoel hebt naar niemand toe te kunnen. Verstandig dat je hiermee naar het forum komt.

Aangezien je reeds op het forum terechtgekomen bent, vermoed ik dat je weet hebt van de chat- en belmogelijkheden rond de Kindertelefoon. Als je je zorgen en problemen graag met iemand zou delen, kan je daar anoniem terecht.

Ik ga ook door momenten waarop ik met mezelf afspreek nooit nog wat met iemand te delen. Op momenten dat ik naar zo'n gedachten luister, dwalen er vaak nog veel duistere gedachten in me rond. Soms gebeurt het dat ik stukje bij stukje iemand in vertrouwen neem, om me dan weer helemaal af te sluiten.

Zou je een leraar, mentor of leerlingenbegeleider een kans willen geven? Desnoods maak je een afspraak met een leerlingenbegeleider die je nog nooit ontmoet hebt, zodat het gesprek nog alle kanten uit kan. Een schoolpsycholoog heeft daarbij beroepsgeheim.

Groetjes
Kenshin
Hoi cocnutt11

Heb je ouders waar mee je over kan praten?
Ik heb namelijk het zelfde probleem. Ik chat met de Kindertelefoon hier en met chatten met Chris. Misschien is dat ook wat voor jou.
Ik zou graag contact met je op willen nemen. Maar waarschijnlijk lukt dat niet. Ik zeg blijf volhouden. Ook al lukt het niet. Want ik zit in de zelfde probleem.
Hey kenshin,

Ik heb een mentor of een leerling begeleider al te vaak een kans gegeven maar ze laten me elke x weer vallen dus die hoop ben ik al kwijt ik heb al met de school psycoloog gepraat en daar kan ik echt niks mee als de gesprekken te ver gaan belt ze meteen me vader en dat wil ik niet dus ze heeft geen beroepsgeheim.

Tnx voor je reactie
Hey sara,

Ja opzich zou wel kunnen maar ik ben niet zo van met vreemde mensen praten ik wil ze echt kennen zeg maar maar thank u.
Hoi Coconutt11.
Het maakt niet uit dan wacht ik veder
Wat jammer dat de schoolpsycholoog je vertrouwen geschonden heeft. Ik kan me voorstellen dat je hierdoor ontmoedigd werd om met deze in gesprek te gaan.

Denk je dat je zou willen proberen om een nieuwe plek met nieuwe mensen op te zoeken? Je zou bijvoorbeeld een hobby kunnen opnemen. Wie weet ontmoet je daar wel iemand waar je bij terecht kan.

Gr. Kenshin
Hoi Kenshin.

Ja ik ga het proberen.
Inidergeval het is echt niet fijn om zo te voelen.
Heb jij zelf ook ervaringen mee om je zo rot te voelen?
Hey Sara

Het is inderdaad niet fijn om je rot te voelen. Zelf voel ik me ook vaak niet goed. Ik word regelmatig lastiggevallen door verdriet, gemis, stress, enzovoort. Vaak helpt het me om te sporten, liefst buiten, ergens in de natuur.

Groetjes
Kenshin
Heey Kenshin.
Oh oke. Misschien helpt dat bij mij ook wel. Ik zal eens proberen

Reageer