Vraag

niet meer kunnen slapen om bang te zijn voor de toetsweek

  • 19 December 2020
  • 4 reacties
  • 135 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 5 reacties

Hey hey  als we weer naar school moeten heb ik toets week de laaste tijd voor lockdown 2 had ik geen tempo in snelwerken had een uur de tijd en nog steeds 2 dingen gemaakt. Omdat als we weer naar school gaan en die toetsen hebben ben ik er best bang voor omdat 1 ik voel me niet lekker in me vel en 2 omdat ik niet zo veel tempo heb en 3 ik ben heel bang dat ik in een slechte periode komt waar ik alleen maar denk dat ik het niet kan en dat ik dan alweer zo,n tijd heb dat ik alleen wil zijn in me kamer en alleen naar beneden komt om iets te pakken of zulke dingen en daar ben ik het meest bang , de laaste tijd sinds gister heb ik pilletjes gekregen dat ik beter kan slapen omdat ik er heel erg mee zit en ik voel van mezelf dat het helpt ,ik kan er zelf tot nu toe beter slapen maar hebben jullie tips of nog meer ,alvast bedankt


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi

vervelend zeg.

wat betreft je toetsweek, begin optijd met leren, opdrachten maken. Dat geeft je meer zekerheid. En praat erover, miss dat dat je helpt?

 

joeeee

Badge

Hey bedankt ik ga het proberen

Badge

haii probeer er gwn niet aan te denken dat doe ik ook altijd dat helpt 100% veel succes het gaat je lukken:grinning:   

Badge

Hey ik ga het proberen bedankt

Reageer