Skip to main content

Hoii! Daar ben ik weer!

De laatste tijd voel ik me best wel down, om verschillende redenen. (Kan je ook lezen in mn eerste topic) Wat ik alleen heel raar en vervelend vind is dat het niet echt lukt om te huilen. Huilen vind ik normaal juist heel fijn en het lucht dan ook op weetjewel. Ik wil het zo graag maar het lukt gewoon niet?? Ik ben eigenlijk juist het tegenovergestelde, ik voel me heel boos en gefrustreerd. Als ik bv ergens met mn  moeder over praat, ze weet dat ik het moeilijk heb maar niet t hele verhaal, dan lukt het wel. En als ik ‘s avonds in mn bed lig moet ik ook wel eens heel random huilen maar nooit op de momenten dat ik het nodig heb snapje? Ik vroeg me af of iem van jullie dit ook heeft en miss tips heeft!!

xoxo

Hey,

Erg herkenbaar dit. Ik weet niet meteen wat je het beste kunt doen, maar ik wil je wel proberen te helpen.

Vind je het lezen leuk? Je zou een boek kunnen lezen dat wel meeslepend is en dat soms ook wel een beetje droevig is. Als je je dan goed kunt inleven, kan je misschien ook huilen? Bij mij voelt het echt goed als ik kan huilen door een boek. Als je lezen niet leuk vind, kun je ook een film of serie kijken. Of droevige muziek luisteren.

Misschien is het een goed idee om een lijstje te maken met dingen die je beter doen voelen, zoals sporten, wandelen, gedichten schrijven … Dan moet je misschien niet huilen, maar je kunt misschien wel even je boze en gefrustreerde gevoelens kwijt?

Ik hoop dat het een beetje helpt.

Liefs, Salaam


Reageer