Skip to main content
Vraag

niet meer goed voelen op school

• January 9, 2025
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4

hi

je leest het al in de titel ik voel me niet meer goed op school ik had een bestie maar achter de vakantie is ze veranderd normaal zouden we lijk hele dagen door praten we belden zelfs tot 9u in de avond maar elke keer was ze wel ergens of ze was bezig

deze middag at ik bij iemand anders omdat ik ze skip dus ja maar als ik een keer bij iemand anders ga eten en dan als ik weer terug wil eten met hun zeggen ze nee we hebben een meisje dat we niet graag hebben en deze middag vroeg ze dus als ze bij hun mocht eten en ze zeiden gwn ja nrml zeggen ze altijd nee dus ik was lijk wel een beetje boos ze vertelde dat ik weer hun bestie wouw zijn en ze zeiden ltrlk dat ik op moet rotten dus ja ik praat niet meer met hun sinds ze da zeiden want dat is letterlijk wat ze vroeg en nu is het weer mijn schuld omdat ik onze vriendschap wil op het spel zetten ( dit wil ik niet want ik ad het zo fijn met hun) maar ik haat het gewoon dat ze alles op mij steken en als ze weten dat ik eigelijk wel gelijk heb verzinnen ze wel iets zodat het wel mijn schuld wordt ik ben het ook gewoon beu om elke keer hun geklaag te horen over mn haar gewicht wat ik eet ( ik eet bijna niets) ma dat is al bijna heel mn leven zo ik heb dit al sinds ik 5 ben ik heb hier ook medicijnen voor gepakt ik ben ook een stuk bij gekomen afgelope 2 jaar  

ik wil graag jullie mening weten over dit verhaal en wat ik hier me moet 

xxx nevada

2 reacties

AanNOonNOonNIieEMm
Forum|alt.badge.img+1

Heyy,

Wat een lastige situatie. Het klinkt alsof je veel hebt geïnvesteerd in deze vriendschap, maar nu niet dezelfde energie terugkrijgt. Dat doet pijn, en dat is begrijpelijk. (Ik kan daar heel veel aan relateren)

Als je merkt dat ze je steeds de schuld geven en je niet goed behandelen, is het misschien beter om wat afstand te nemen. Je verdient vrienden die je respecteren en waarderen zoals je bent. Probeer je te richten op mensen die je wél steunen, zoals diegene met wie je vandaag hebt gegeten.

En over die opmerkingen over je gewicht of haar: dat is écht niet oké. Niemand mag zo over jou praten, zeker vrienden niet. Als je je hier slecht door voelt, is het misschien goed om met een vertrouwenspersoon te praten.

Groetjess

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 9, 2025

dat is het probleem ook ik heb da niet ik vertelde alles aan haar 

xxx nevada