Hey ben ik weer. Ik voel me sinds ongeveer half juli veel minder vrolijk dan dat ik daarvoor was. Ik ben al ander half jaar gestopt bij de psycholoog omdat ik geen recht meer had op meer afspraken. Het ging op dat moment ook wel beter met mij. Nu is het redelijk snel achteruit gegaan met mij. En tuurlijk heb ik ook momenten dat ik wel heel erg geniet van sommige dingen maar minder als eerst. Weet iemand wat ik kan doen want ik mag niet meer naar de psycholoog en ik wil ook niet als raar gezien worden op mijn nieuwe school. Groetjes
Hi
Wat erg dat je niet meer na de psycholoog mag. Probeer misschien iemand anders als vertrouwings persoon. Op sommige scholen bieden ze ook jeugd-psychologen aan, vraag je mentor/mentrix erna. Ja als je je bij de jeugd-psycholoog zit dan word je weleens uit de klas gehaald maar je kan dan ook tegen je klas zeggen dat je opgehaald word om naar de dokter of orthodontist te gaan.
HEEEEEEL VEEEEEEL SUC6
groetjes kikker223
heyyy
Wat kut zeg (sorry maar wel waar)
Het beste is natuurlijk om hulp te zoeken, maar als je dat echt niet wilt of durft, heb je hier een paar tips om je misschien beter te voelen:
- doe dingen waar je blij van word; vaak als je je minder blij voelt ga je in bed liggen film kijken of zoiets maar ga juist wat tekenen of naar buiten ook als je geen zin hebt
- probeer als je negatief denkt tegen jezelf te zeggen: en hoe maken we dit positief? klinkt heel stom maar helpt wel
- en als laatste: als je iets niet wilt doen, bezwijk dan niet onder groepsdruk en blijf vooral jezelf
ik hoop dat je hier iets aan hebt
Liefs Zwartvogeltje<33
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.