Skip to main content

Heyy, ik ben al een tijdje in het ziekenhuis voor mijn buik. De dokters weten niet wat ik heb, maar proberen erachter te komen wat ik heb. Ik vind het natuurlijk helemaal niet fijn in het ziekenhuis, maar het was er altijd wel gezellig en er waren meer kinderen. Nu ben ik een tijdje geleden over geplaatst naar de volwassen afdeling omdat ik 12 was geworden. Ik vind het daar eigenlijk helemaal niet fijn en voelde me veel fijner bij de kinderafdeling van het ziekenhuis. Heeft iemand misschien iets dat ik kan doen of hier ervaring mee?ย 
Groetjessss,

Grootje๐Ÿ’›

Wat vervelend! Misschien kun je vragen of je terug mag naar de kinderafdeling?

En anders, neem een stapel donald ducks mee, of iets anders wat je heel leuk vindt. Dan heb je wat afleiding.

Beterschap!

Heyy @Grootje.

Misschien kan je dit met je ouders of met een arts in het ziekenhuis bespreken? Er zijn vast dingen mogelijk zodat je weer terug kan naar de kinderafdeling als je aangeeft dat je je daar veel fijner bij voelt!

Beterschap! Ik hoop dat ze snel vinden wat je buikpijn veroorzaakt! Liefs van ItsJustMe!๐Ÿ’—

Hoi @Grootjeย ,

Wat vervelend voor je! Misschien kun je met iemand die je vertrouwt erover praten dat je je veel fijner voelde op de kinderafdeling, en dat het ziekenhuis dan kan kijken of het een probleem is om je terug te plaatsen op de kinderafdeling. En als dat niet gaat, kun je bijvoorbeeld zoals @boekenwormย al zei, een boek of stripboek lezen of iets anders doen waar je je mee kunt vermaken. Hopelijk wordt het snel fijner voor je in het ziekenhuis. Ik wens je veel succes!

Groetjes, Hoiii47 ๐Ÿ˜Š๐ŸŒธ

Je kunt vragen of je terug mag naar de kinderafdeling. Als je uitlegt waarom begrijpen ze je echt wel

Groetjes mij @Anoniemxvย 

Reageer