niet logeren omdat moeder denkt dat het een instelling is

  • 17 June 2023
  • 6 reacties
  • 137 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hoi ik had dus een meisje mijn vriendin laten we haar anne noemen anne en ik hebben gisteren afgesproken en we wouden vandaag gaan logeren dus we hebben snoep gekocht ik heb mijn kamer opgeruimd een matras neer gelegd etcetra we gingen om 9 uur haar moeder appen want ze stuurde anne een berichtje toen heeft ze de website gevonden van mijn pleeggezin maar de moeder dacht dat het een instelling was dus haar bonus vader heeft haar zojuist opgehaald maar eerst hadden mijn pleegouders een gesprek met haar bonus vader maar hij heeft haar dus opgehaald en van haar moeder mag ze nu nooit meer bij mij logeren en nooit meer bij mij thuis komen wat moet ik nu doen want ik weet het echt niet meer  ik heb net te horen gekregen dat ik nu nooit meer met haar mag afspreken dus ik zie haar alleen nog op de zaterdag bij de manege top fantastisch dit is echt geweldig waarom zijn mensen zo?


6 reacties

Reputatie 1
Badge

sorry om het zo bot te brengen, maar wij zijn mensen. Mensen zien wat zij willen zien en niets anders, omdat dat niets misschien de mens kan beschadigen. Als dit weer eens gebeurt, zoals gewoonlijk, dan is dat voor meer dan de helft van de partijen vervelend.

Ik hoop dat je de ouders van jouw vriendin kan overtuigen!

Succes!

Reputatie 2
Badge +1

Wat vervelend!

Misschien kan je haar een duidelijk appje/briefje sturen waarin je uitlegt wat er aan de hand is, en haar vraagt of ze het aan haar ouders wil geven. Misschien werkt dat wel.

Heel veel succes, ik hoop dat je ze kan overtuigen :)

 

Hey,

Wat rot! Misschien een briefje zoals @just.a.random.person  al zegt.

Succes!

Reputatie 2
Badge

sorry om het zo bot te brengen, maar wij zijn mensen. Mensen zien wat zij willen zien en niets anders, omdat dat niets misschien de mens kan beschadigen. Als dit weer eens gebeurt, zoals gewoonlijk, dan is dat voor meer dan de helft van de partijen vervelend.

Ik hoop dat je de ouders van jouw vriendin kan overtuigen!

Succes!

we hebben echt alles geprobeert maar die ouders hebben mijn pleegouders bedreigt en daarna hebben we niks meer van hun gehoord

Reputatie 2
Badge

Wat vervelend!

Misschien kan je haar een duidelijk appje/briefje sturen waarin je uitlegt wat er aan de hand is, en haar vraagt of ze het aan haar ouders wil geven. Misschien werkt dat wel.

Heel veel succes, ik hoop dat je ze kan overtuigen :)

 

ze heeft me geblokkeerd dus appje lukt niet en een briefje ik mag van mijn pleegouders niet meer in haar buurt komen aangezien de ouders mijn pleegouders heeft bedreigd en daarna hebben we niks van haar en de ouders gehoord

Reputatie 2
Badge

Hey,

Wat rot! Misschien een briefje zoals @just.a.random.person  al zegt.

Succes!

dankje maar dat gaat niet lukken ik mag haar niet meer zien en de ouders van haar hebben mijn pleegouders bedreigt en nu hebben we niks meer van hun gehoord

Reageer