Skip to main content
Vraag

niet lekker in mijn vel

• May 11, 2025
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4

hey, ik zit de laatste tijd echt niet lekker in mijn vel.

ik vind mezelf maar dik en lelijk, ik heb soms eetbuien en soms eet ik niks, ik doe sh, ik vape, ik stress heel vaak om mijn cijfers bvb, ik heb een “vriendin” die altijd gemene opmerkingen maakt over mijn lichaam, ik voel me buitengesloten soms, ik heb echt concentratieproblemen/geen motivatie (om te leren), ik slaap elke avond laat, ik ben jaloers op mijn beste vriendin en ik huil soms in de avond om al mijn problemen.

heel veel dingen dus. maar ik praat hier eigenlijk niet echt met iemand over. een tijdje geleden zat ik ook al niet zo lekker in m’n vel. maar toen was het niet zo erg. 

ik weet niet zo goed wat ik moet doen. ik heb soms wel zm gedachtes, alleen ga ik dat echt niet doen. ik weet namenlijk dat het leven van mijn ouders zal instorten. en ik heb ook oprecht zin in de toekomst. om met vrienden uit te gaan, om een familie te starten en dat soort dingen. 

alleen vind ik op deze manier leven ook niet leuk.

iemand help me alsjeblieft wat ik moet doen❤️

2 reacties

• May 11, 2025

Heey lieve ​@anoniemja ,

Ahh wat spijt het me dat je je zo voelt 🙁. Kun je met iemand hier over praten die er voor je kan zijn en waar het goed voelt om mee te praten? Je kunt ook 24/ 7 praten met 113 als je last hebt van gedachten aan zelfdoding dat kan via chatten of bellen.  Je bent het echt waard om gelukkig te zijn.  Alternatieven voor sh kan het helpen om alles wat je voelt op te schrijven of een elastiekje om je pols te doen, kijk vooral naar een positieve manier voor jezelf en het is wel gezonder en beter om te stoppen met vapen.  Ik wens je heel veel sterkte en dat je je gauw weer wat fijner mag voelen, dat ben je immers waard. 💖💖💖

Veel liefs Spaceflower 💖

Bl0bs
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 11, 2025

Hey anoniemja!

Echt heftig om te horen. Kan je er met iemand over praten? Een goede vriendin of broer, zus. 

Ik hoop dat het snel beter gaat! Ik heb gereageerd op veel van je topics, misschien haal je daar wat uit!

Onthoud dat je er niet alleen voor staat, ookal lijkt dat soms wel zo!

groetjes, bl0bs